Nye tepose tasker i taske-shoppen


Nu har jeg fået foldet, flettet og samlet en masse nye tasker, du finder dem lige her i taske shoppen. På kun 3 dage har jeg fået monteret 5 tasker, de var allesammen foldet i løbet af de sidste 14 dage 3 ugers tid, men nu fik jeg endelig monteret dem, og har nu lagt dem online.

Her kommer lige et par eksempler på de tasker jeg har lagt i taske-shoppen, klik derind for at se det fulde udvalg.

Taske foldet af Pickwick Camille teposer.

Taske foldet af Pickwick strawberry teposer.

Taske foldet af Lipton Russian earl grey teposer.

Besøg taske shoppen her: https://solsikkenssang.wordpress.com/taske-shop/

4 thoughts on “Nye tepose tasker i taske-shoppen

  1. @Tine – Hvor lyder det dejligt at hans tante også har lyst til at samle teposer til mig. Det er jeg super glad for. Skriver eller ringer hvis jeg kommer til Roskilde snart.

    Tak fordi I vil gemme materialer til mig 🙂

  2. Kære Henriette
    Jeg har brugt en del tid på din(e) blogs nu og jeg bliver så glad af det – sikke en kreativitet!
    Jeg kommer helt sikkert tilbage og jeg har bedt folk rundt omkring om at samle teposer til dig, så må vi se om det bliver til noget 🙂

    Der ud over smider jeg lige en Award efter dig, bare fordi du gør mig glad og fordi sådan en kreativ sjæl som du skal fremhæves 🙂

    Hent din Award her: http://www.tullemomsemor.dk

  3. Hej Tulle Momsemor

    Tak for din kommentar, og velkommen til min blog.
    Dejligt du kan lide den, det berører mig utroligt meget at du gir dig tid til at kigge mine blogs igennem, og kan lide det jeg laver.
    Jeg er meget taknemmelig for din Award. Dog tar jeg normalt ikke imod sådan nogle, men den var ellers fin at få. Og så sådan en speciel en til blogs med under 100 faste læsere pr. dag. Det er dejligt nogen prøvet at få dem fremhævet også.
    Jeg skal nok se om jeg kan få tid til at linke til nogle andre blogs, med under 100 læsere.
    Tusind tak for din søde hilsen.

    Mvh. Henriette

Skriv en kommentar