Hverdagen

Mit første post via iPad


Jeg vil prøve at skrive mit første indlæg via min nye iPad, det er altså sjovt med sådan noget nyt legetøj.

Jeg synes faktisk at den er nem at bruge i forhold til at den alligevel er så anderledes end en PC.

Jeg tror dog alligevel jeg vil bruge min PC til at lave hjemmeside via. Men det er da sjovt at til små indlæg, at man lige kan bruge den her.

F.eks har jeg ikke lige fundet ud af hvordan man sætter billeder ind vi iPaden. Og det bruger jeg jo meget.

Nåh, men ellers går det meget godt her, igår havde Michael og jeg 2 års dag. Det blev fejret påstille og rolig vis hjemme hos Michael. Vi lavede noget god mad, og slappede ellers bare af.

Idag cyklede jeg så hjem, kiggede forbi min kære veninde Laura, det var hyggeligt at lige hilse på. Senere kom Michael herhjem, og så kørte vi ned og handle, nu har vi mad nok til en hel uges tid.

Det er dejligt vi skal være sammen en hel del dage. Jeg får besøg af veninder torsdag og fredag. Lørdag skal vi måske på bellahøj marked, det mener jeg er i den kommende weekend.

Nåh, men jeg vil smutte igen, det var sjovt at prøve at skrive på iPaden.

/Henriette

One thought on “Mit første post via iPad

  1. Det er jo altid sjovt med et nyt legetøj!! Men kan godt forstå du vil bruge den almindelige til indlæg med billeder. Men efterhånden som du vænner dig til den ændrer du måske mening.
    Nå, men dette var mest en prøve. jeg har lavet lidt om i indstillingerne til mine kommentarer og vil lige se om det gør en forskel.
    Grunden til det kan du høre om en anden gang, når vi ses!!

Skriv et svar

