21 km – ny personlig rekord


I dag har jeg gået 21 km sammen med min gå-veninde. Det var en skøn tur i pragfuldt vejr. Og dermed har jeg slået min tidligere rekord der var på 20 km, som jeg jo gik i Holbæk. Jeg er så stolt af mig selv at jeg kan holde til det, og at jeg gør det. Og ja, nu håber jeg så at vægten vil belønne mig for det 🙂

2017-07-08 13.44.54

Det var en ret hård tur, vi startede med at gå omkring damhussøen og engen, der er ca. 10-11 km, så tog vi Kagsmosen som ikke er så lang, måske 2-3 km, og så sluttede vi af med Ejby mose, som er de resterende km, da vi gik fra Kagsmosen og over til Ejby mose, der må jeg indrømme at jeg var ved at gå kold, og kunne sagtens have vendt om der, men det gjorde jeg ikke. Jeg fortsatte og det er jeg super stolt af, det må jeg sige.

2017-07-08 13.46.39

Jeg sendte en snap-chat ud til min familie, og ja, som min moster skrev tilbage, det var jo nærmest en halv-marathon – haha. Ja det har hun jo ret i, og sådan havde jeg slet ikke tænkt selv. Men er dog glad for at jeg “kun” gik turen, og ikke skulle løbe den, puha, det havde slet ikke virket.

2017-07-08 09.56.00

I dag fik jeg strukket godt ud, og det tror jeg helt sikkert har hjulpet på den lange tur, jeg har mindre ondt end jeg ellers normalt har efter sådan en lang tur. Det plejer at smerte helt vildt, og jeg kan slet ikke rejse mig fra sofaen eller noget, når jeg har gået sådan en lang tur normalt.

2017-07-08 13.46.30

Er også stolt af ovenstående billede, jeg forbedret min 20 km med 1 time og 16 minutter, men da jeg gik den sidst, holdt jeg nok 30 min pause imellem de 2 x 10 km vi gik i Holbæk. Men hvis vi så siger en forbedring på 45 min er da også mega flot. Men vi gik også ret hurtigt, på et tidspunkt siger min Endomondo at vi gik 6,2 km i timen, hvilket er ret hurtigt, normalt går man 5-5,5 km i timen.

Super tur – det må jeg sige. Så nu håber jeg at jeg efter en god nats søvn, er klar til i morgen igen. Vi har i hvert fald aftalt at jeg skal med på noget af ruten i morgen, jeg ved at jeg ikke kan gå 21 km igen, så går med om Ejby mose, uden at gå om Damhussøen først, hvilket jeg også synes er okey, når jeg nu har givet den en mega skalle i dag 😉

Skriv en kommentar