Hverdagen

Dejligt solskinsvejr


I dag har jeg været ude og gå 6 km i det skønneste solskinsvejr. Det var en skøn tur, og jeg havde Marian fra strikkecafeen med, det var en så hyggelig tur, vi gik rundt om Kagsmosen, og snakketøjet gik derud af imens, det er så hyggeligt og super motiverende at have en at gå sammen med, både i går og i dag, tror jeg ikke umiddelbart at jeg var kommet ud og gå hvis jeg ikke havde en aftale med hende.

Men det er en så stor sejr at man kommer ud og gå trods man måske har en skidt dag derhjemme, så går det hele meget bedre når man kommer ud og vandre.

2016-11-23-14-12-23

I dag gik turen som sagt omkring Kagsmosen, den plejer at tage 1 time og 5 min, og er på 4,3 km. Vi gik så en anden tur hjem, af noget stisystem, og da vi lige var i gang med en god snak så fulgte jeg Marian hjem.

Da vi havde skiltes ved Aldi hvor hun bor, så tænkte jeg alligevel, musik i ørene, og gi den en lille skalle mere. Så jeg gik om bag Aldi hvor der også ligger en mindre sø, og så gik jeg lige 1,7 km mere, så endte på de 6 km.

Jeg måtte endda da jeg stod ved mit lyskryds, og ville hjem, gå en lille omvej, da jeg VILLE op på de 6 km, så gik 3-4 blokke tilbage af den store vej, og så gik jeg ind til mig selv, og da jeg nåede opgangsdøren, så sagde hun (Endomondo sportstracker) i mine hovedtelefoner, 6 km på 1 time og 30 min. Vildt skønt, så kunne jeg gå op af trapperne med god samvittighed, nu sidder jeg så her og slapper af, og det skal jeg resten af dagen. Weeee.

2016-11-23-14-10-56

Tog dette sjove billede nede ved søen. Er det 3 på stribe man siger eller er det 4 på stribe ? Haha. Kan ikke huske det. Men her er i hvert fald 4 ænder på stribe. Ret godt fanget synes jeg.

2016-11-20-08-06-33Faldt over denne sjove tegning på Facebook den anden dag, kan ikke lige huske hvem af mine venner der delte den. Men sjov var en, haha. Så jeg er måske bare født på den forkerte planet, siden jeg vejede for meget for et ½ år siden. Men tro mig, nu er jeg på vej til at komme tilbage til den RIGTIGE planet – nemlig jorden, da min vægt jo stadig er stabil, og gå stille og roligt ned af.

Dog vil jeg sige at jeg savner at det går så stærkt som det gik i starten, der tabte jeg jo 2-3 kg om ugen. Nu skal jeg være heldig hvis jeg taber 200-300 gram på en uge. Nogen uger står vægten bare stille, så det er altså ikke fordi jeg ikke vil nævne hvordan det går længere, der er dog bare ikke så meget at skrive om, desværre. Jeg er stadig på -20 kg, og så måske 0,5-1 kg mere ned af. Men det svinger frem og tilbage. Såååå….. men gir ikke op, kæmper blot videre og videre.

Mine gåture og sund kost, det ER vejen frem, og jeg klare den, det er jeg helt sikker på 🙂

Kan også takke min kære Farmor for det skønne vejr i dag, hun fylder nemlig 79 år i dag – så TAK søde Farmor for det skønne vandre vejr, håber at du også har haft tid til at nyde det med en ekstra gåtur med Tarzan måske ? Stort tillykke herfra i hvert fald. Du er en gæv kvinde, som ikke fejler spor trods din alder, man kan jo ikke se på dig at din dåbsattest skulle passe til dit energi niveau 😉

Skriv et svar

