Skovtur inden regnvejret kom


Sikke et dårligt vejr det har været i dag. Dog startede det pænt, og da jeg er i sommerhuset og passe hund i dag så valgte jeg at gå en god gåtur inden det silede ned. Det blev til en tur i skoven lige knap 2 km. Hunden Lotte er ikke meget for at gå meget mere, og jeg kender heller ikke andre ruter her ved sommerhuset. Og at gå turen 2 gange blot for motionens skyld det er Lotte desværre ikke til. Selvom at vi begge kunne ha haft godt af det. 

Men lidt har også ret. Og kort efter at jeg kom hjem begyndte regnen også, så godt jeg ikke begav mig ud på en rute mere. 

Jeg tog ovenstående billede af Lotte nede i skoven, er der ikke bare smukt med alle de flotte farver på træerne. 

Dette indlæg er skrevet via en wordpress app på min iPad blot for at se om jeg i så fald kan skrive blog, også når jeg ikke er hjemme ved min egen computer. Er spændt på hvordan billedet ser ud, her på skærmen fylder det hele skærmen og det er jo ikke meningen. 

Ha en skøn lørdag derude. ☺️

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

