Endnu en milepæl nået


Det var en dejlig morgen at vågne op i dag, for at endelig opdage at jeg har nået endnu en milepæl. Jeg har nu endelig rundet -20kg. Faktisk -20,3kg for at være mere præcis, og jeg er super stolt af mig selv. Kan slet ikke få armene ned igen.

Før min fødselsdag var jeg jo nede på -19,8kg, og ville så gerne lige runde -20kg, men vægten har drillet mig, og svinget op og ned, så jeg har bare kæmpet videre, uden at den ville komme derned hvor jeg ønskede den. Men i dag lykkes det, og nu skal det bare holdes.

2016-05-14-20-32-55

Som billedet siger: “Lykken er at være stolt af sig selv”, og det må man sige at jeg er. Jeg ved jo også godt hvor svært det er at holde vægten når man ikke er hjemme i sine vandte omgivelser. Og jeg er jo ofte ude og sove hos min familie, og det er super hyggeligt, men man får også spist nogle ting som man måske ikke ville ha spist hvis man blot var derhjemme. Æv æv. Så dette er en reminder til mig selv, om at jeg bør tænke mig mere om, og kun spise hvad er godt for mig selv. Ikke at jeg vil være fuldstændig fanatisk, og ikke vil spise noget som helst usundt, fordi så bliver livet også surt, og så kører jeg død i denne kostomlægning, men alt med måde, er det ikke sådan man siger ?

20-kg

Prøv lige at se den kettlebell ovenfor, den vejer altså en HEL del som 20kg. Og det slipper jeg for at nogensinde bære rundt på længere. Weeeee. Hvis dette ikke er lykken, så ved jeg altså ikke hvad er.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er så glad for mine nye livsstil, og nyder faktisk at se på billeder af mig selv nu. Det var der en god grund til at jeg ikke nød før i tiden, jeg hadede når der var fødselsdag eller fest, og jeg senere så billederne der var blevet taget, puha, det var en mavepuster, blot at få bekræftet at jeg så ud som jeg også følte mig, nemlig fed. Så derfor er ovenstående billede et skønt billede, hvor jeg virkelig kan se, at jeg har tyndere kinder, hals, mave osv. osv.

Kan i nu ha’ en skøn weekend derude, det vil jeg i hvert fald have ❤

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i sundhed og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Endnu en milepæl nået

  1. Vivi Renée siger:

    Wauw godt går…….Kæmpe TILLYKKE !!! Hvor ser du bare godt ud på billedet…. ❤

  2. Tusinde tak for rosen Vivi, det betyder utroligt meget for mig ❤

Skriv et svar

