En gåtur for velgørenhed


I dag har jeg været ude og dele flyers ud til Hedehusene humanitære arbejdsgruppes årlige julemarked d. 13. november 2016. Jeg gik 9,4 km på lidt over 2 timer. Det var super hyggeligt, og så gav det god motion, hvilket var skønt. Jeg tager en tur mere på tirsdag og onsdag, hvor jeg skal ud med min farmor igen. Vi har 4.000 flyers hele arbejdsgruppen skal dele ud, og i dag tog farmor og jeg 650 og delte ud. Så 2 ture mere, plus det de andre også tager, så skal vi nok hurtigt få delt de flyers ud.

2016-10-30-julemarked-2016

Hvis du kunne være interesseret i at komme og købe nisser mm. på vores årlige skal du være hjertens velkommen, derfor deler jeg lige den flyer jeg har delt ud i dag.

Du kan evt. se mere via Hedehusene arbejdsgruppes hjemmeside:
www.hedehusene-arbejdsgruppe.dk

Det var rigtig godt vejr i dag, og skønt når man nu skulle ud og gå så langt, jeg havde både pandebånd+hue, og vanter, halstørklæde, og selvfølgelig vinterjakke på, men hold da op, efter kun 1 km måtte jeg smide det hele undtagen jakken, puha, det var hårdt at være ud og gå, man går alligevel godt til, trods man må stoppe op og komme i postkasserne.

Men normalt går man jo en rute – som normalt kommer til at ligne en ring, da man går fra udgangspunktet og så rundt, og tilbage til hvor man startede. Men altså i dag har jeg gået af villaveje, og bitte-små stikveje, så ja, min rute ser lidt morsom ud, det kan ses nedenfor.

2016-10-30-18-48-48

Hvis nogen ser mit trænginspas, uden at vide at jeg har været ude og dele flyer ud, har de jo troet jeg er faret vild, og ikke har kunnet finde hjem igen, sådan som jeg har gået af små veje. Haha.

Men en rigtig dejlig dag, og jeg nød virkelig at være af sted, så det gør jeg gerne en anden dag.

Vi spiste så en velfortjent frokost da vi kom hjem, og jeg fik lige hvilet mig en times tid, og så skulle vi op til et “Knæk Cancer” arrangement på Hotel Prindsen i Roskilde. Det var super godt, en fantastisk kor fra Jyllinge, der sang velkendte sange, det var så hyggeligt. Og trods jeg var træt så hyggede jeg mig med Farmor og Farfar.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i sundhed og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

