Mød Malou


2014-12-20 - Malou 07

Mød den skønne kis-kat Malou – har købt hende hos Dyrenes Beskyttelses internat i Roskilde. Har de sidste par uger, været på udkig efter endnu en kat. Jeg har jo skønne Pippi som jeg jo fik d. 3. januar 2014. Og hun trængte altså til en legekammerat, som hun kunne elske at boltre sig med. Derfor har jeg nu været hos Inges-kattehjem 2 gange, og der var der desværre ikke nogen katte der lige faldt i min smag. Eller jo, der var en helt rød kat, som var utrolig sød og kælen, men de vidst ikke om den var inde eller udekat, og om ejeren ville melde sig. Så da de ringede torsdag og sagde han var udekat, så måtte vi kigge igen efter en kat. Og fredag var jeg igen ude hos Inges-Kattehjem med min mor. Men der var ikke rigtigt kommet nogen nye katte.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Udover Inges-kattehjem, har jeg kigget hos kattens værn, Dyreværnet, dyrenes beskyttelse på deres hjemmesider. Jeg har ikke rigtigt kunne finde noget, men pludselig dukkede Malou op, og jeg faldt pladask for hende. Og håbede sådan hun var der lørdag formiddag, da jeg skulle ud og se på hende. Og sørme så om hun var der, det var så skønt, og hun er bare den mest spindende og kælne kat, som der findes.

2014-12-20 - Malou 05

Det øverste billede er det billede de havde på internatets hjemmeside, nr. 2 billede har jeg taget herhjemme, hvor hun leger ivrigt med sit nye legetøj, og det sidste billede er taget på internatet lørdag formiddag.

Grunden til at jeg først fik hende hjem i dag, er at vi skulle en masse med julegave indkøb i går eftermiddags, så min mor og jeg hentede Malou i dag da de åbnede kl. 10.

Hun er allerede faldet godt til, og jeg håber inderligt at det kommer til at gå godt med hende og Pippi. Hun snuser rundt, og leger som hun var betalt for det. Så hun føler sig ikke spor utryg, det er værre med Pippi, hun er lidt fortørnet over at skulle bo i soveværelset, men er hos dem begge, nusser lidt med den ene, og nusser med den anden, så de kan lære hinandens dufte at kende. På et senere tidspunkt skal vi så åbne døren lidt på klem, så de kan snuse til hinanden. Og til sidst om nogle dage, måske 1 uge, skal de møde hinanden.

Faktisk hed hun Sandy da vi fik hende, men synes Malou er et langt sødere navn, da det er mere dyreagtigt, end Sandy er. Så mød Malou, glæder mig over at det lykkedes at finde en ny kat – og så skøn en af slagsen. ❤

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Mød Malou

  1. Vivi Renée siger:

    Nuuuh hvor er hun bare skøn…. håber hende og Pippi bliver rigtig glade for hinanden 🙂

  2. Takker Vivi, det håber jeg også at de bliver. Det går allerede rigtigt godt imellem Malou og Pippi 🙂

Skriv et svar

