Pippi har i dag været herhjemme i 2 måneder


I dag er en slags mærkedag, Pippi – den nye kis-kat i huset – har nu været her i 2 måneder. Vi hentede hende d. 3. januar 2014. Og der har godt nok været liv i hjemmet siden da, hun er en rigtig lille spilopmager, og det er skønt med lidt liv herhjemme igen.

2014-02-01 - Pippi 05

Der blev så tomt hele december måned, hvor Bella & Bianca pludselig begge havde fået fred, det var en hård tid at komme igennem, og jeg har grædt mange tårer for dem, og gør det stadig, sorgen vil aldrig helt forsvinde, men den vil blive mindre dag for dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Derfor var det også at jeg kun ventede julen og nytåret over, før jeg tog ud hos Kattens Værn, og fandt skønne skønne Pippi-mis. Hun er bare sådan en dejlig og livlig kat, kan slet ikke beskrive hvor meget jeg allerede holder af hende.

2014-01-22 - Pippi 01

Hun er jo en killing, og fra 20. august 2013, så lige 6 ½ måned ca. Og ja, fik jeg sagt der er gang i hende, hi hi. Der er fart over feltet herhjemme, og nu hvor jeg ikke har haft killinger i over 15 år, så er det en smule hårdt igen at skulle lege, irettesætte og sige NEEEEEJ, hele tiden, når hun laver ballade. Men det er altså begrænset hvad hun gør af unoder, men altså, hun kradser jo i nogle af møblerne af og til, og tjah, man kan jo ikke være efter hende konstant, og slet ikke når man ikke er hjemme i ny og næ, så lidt går der da i stykker, men alt i alt, er hun en utrolig dejlig og kærlig kis-kat, man ikke kan andet end at knus-elske.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg nyder bare livet i hjemmet igen, og selvom at tankerne ofte stryger tilbage på Bella & Bianca, så kan Pippi slet ikke sammenlignes med dem, der er så meget forskel i personlighed, og væremåde. Og hun er bestemt ikke en erstatning for dem. Slet ikke, hun har sin egen unikke personlighed, som jeg bare elsker over alt på jorden.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Pippi har i dag været herhjemme i 2 måneder

  1. Tine siger:

    Tillykke med hende og dejligt med et både livsbekræftende og positivt indlæg.

    Knus Tine

  2. Den ser sød og dejlig ud. Kan godt huske følelsen da vores kat døde 😦

Skriv et svar

