Bella i bedring


1998 - Bella på pude

Det har dælme været en hård uge, ovenpå mandag i sidste uge, hvor jeg var utrolig bange for at miste den ene af mine højt elskede kis-katte. Der har bare været sket så mange ting, og følelserne har også bare fløjet op og ned, og humøret med også. Så gik det nogenlunde og jeg kunne smile og være glad, og andre gange var jeg helt vildt ked af det. Det er aldrig sjovt om man skal miste én man holder så meget af. Men altså der er positive nyheder i denne sag, nemlig at de piller som Bella har fået har virket.

Jeg var lidt defus da jeg kom fra dyrlægen sidst, så vidste faktisk ikke helt hvilke piller jeg gav hende, men det fik jeg opklaret idag da jeg ringede op til dyrelægen for at give hende en status på hvordan det har gået lille Bella mis.

2003-10-17 - Bella01

Den ene slags piller som hun fik morgen og aften i 5 dage var pencillin kur, og de andre som hun har fået en halv af, er binyrebarkhormon, og dem skal hun nu kun have en kvart af den næste måned.

Hun har nemlig fået det bedre, men de vil stadig gerne behandle hende for astma, fordi nu hvor pillerne har virket, kunne det vidst ikke være cancer. Så det er jo endnu en positiv ting.

 

2004-03-18 - Bella01

Så nu får hun en kvart pille hver morgen i en måned, og så skal hun til kontrol hos dyrelægen igen. Jeg håber sådan inderligt at hun ikke får flere hosteanfald. Det eneste hun har haft i denne uge, er at hun dagen efter hun havde været hos dyrlægen (mandag) fik en voldsom anstreng vejrtrækning natten til onsdag, det lød som en der lå og snorkede og trak vejret helt vildt tungt. Der var jeg virkelig bekymret for hende. Og torsdag ved 11 tiden fik hun et minut langt hosteanfald, som også bekymrede mig enormt.

2004-08-03 - Bella10

 

Dog er det jo minmalt på 1 uge, fordi før i tiden kun hun flere gange om ugen have hosteanfald i 20 sek. ca. 4 gange om dagen. Så man må sige at det er en voldsom forbedring. Og det glæder mig utroligt meget. Jeg eeeeeeeeelsker jo min skønne Bella-mis.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så kontrol om en måned, og så krydser vi alt det der krydses kan for at hun ikke hoster den kommende måned, fordi alternativet til den kvarte pille hun får nu, det er at hun skal have en inhalator og maske for astma’en, og det kan jeg slet ikke klare at skulle sætte hende igennem, det synes jeg ville være SÅ syndt for hende.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Derfor  – er dette et kanon blog-indlæg, som jeg er så glad for at skrive, jeg har ikke grund til bekymring lige nu og her, men jeg ved jo stadig godt inderst inde, at det lakker mod ende for begge min højt elskede kis-katte, men altså nu er der ro i lejren igen. Og jeg kan slå koldt vand i blodet, jeg var ellers godt bekymret hele ugen, men nu hvor jeg fik talt med dyrlægen i dag, fik jeg langt mere ro i sindet, og det var rart.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Bella i bedring

  1. Maibrit siger:

    Hvor er det skønt at høre/læse🙂

  2. Tak søde moster. Jeg er også bare SÅ lettet og håber det bedste i fremtiden for Bella mis.

  3. Linda siger:

    dejlige nyheder!!!
    Hvor er det dog nogle fantastisk flotte billeder du har taget af hende og af Bianca også.

  4. Tak Linda. Ja, det er lidt billedet taget igennem årene, synes der skulle lidt af de bedste billeder på bloggen af hende og lidt af Bianca. Og tak, synes også det var skønne nyheder dyrlægen kom med🙂

Skriv et svar

