SmarteTasker.dk


Screenshot SmarteTasker.dk small

 

Mine flettede tasker, har fået sin helt egen hjemmeside, du finder dem her: http://smartetasker.dk/ jeg vil selvfølgelig stadig blogge omkring de ting jeg laver her på siden. Men jeg vil med tiden kun ligge de nye tasker som er til salg ud på den nye hjemmeside. I en overgangs periode kommer taskerne måske til at være begge steder, ellers ligger jeg en link ind, så man fra Taske-shoppen, blot kommer direkte over til http://smartetasker.dk/

Jeg var så heldig for noget tid siden, at min kærestes lillebror skulle lave noget hjemmeside, vidst nok i forbindelse med noget job-kursus. Og han spurgte om han måtte tage udgangspunkt i mine flettede tasker, og det gav jeg ham selvfølgelig lov til. Så det du ser i design og opsætning er ham der har lavet det, og jeg har så fyldt flere aktuelle salgs bare tasker ind. Så siden burde nu være fuldt opdateret.

Jeg håber du vil kigge forbi min nye hjemmeside, og se på mine fine flettede tasker.

Håber I vil tage godt imod min nye hjerte-side af internettet. Er selv ret vild med den – og tusinde tak til min kærestes lillebror for hjælp med domæne, opsætning mm.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Kreativ og tagget , , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til SmarteTasker.dk

  1. Linda siger:

    Hej Henriette!
    kig lige inde på min blog, ude i højre side, under krea-sider 🙂

  2. Hej Linda

    Tusinde tak for linket du har lagt inde på din blog, til min Smarte-tasker side. Det var utroligt sødt af dig. Takker mange gange.

    Hilsen Henriette

Skriv et svar

