8 stk. nye tasker og punge


Jeg har fået lavet lidt nye tasker og punge, og taske-shoppen er opdateret med de nyeste af slagsen.

Jeg hygger mig stadig med min lille hobby herhjemme, det er dejligt at have noget at lave, så tiden går med det. Så er tiden ikke så lang, når man nu går hjemme.

Jeg har også fået en masse hobby-relateret at gå til. Jeg strikker stadig nede på biblioteket tæt på hvor jeg bor, det er rigtigt hyggeligt, og der kommer mange hver gang. Ud over dette hver 14 dag, går jeg også hver 14 dag i samme uge, bare om torsdagen til noget strik på et andet bibliotek, hvor vi hjælpes ad med at strikke og beklæde en cykel, en stol, puder, og nogle vimpler. Det er rigtigt sjovt at strikke så det skal beklæde en cykel, det hygger jeg mig altså også rigtigt meget med. Der skal så være strikke event d. 30-31 august i år.

Og ud over det, så har jeg fået nogle skønne flette-veninder, som jeg også fletter med hver anden uge ca. Det er dejligt at lære noget nyt, og at vi kan supplere hinanden, når vi ikke kan finde ud af det. Før sad jeg jo bare og lavede det samme og det samme, men nu får jeg ny inspiration hele tiden. Og de er også myre-flittige de andre, så vi får rigtigt lavet noget, og ses gerne en 7-8 timer ad gangen, så der rigtigt kan blive produceret noget.

Så nu er min tid godt fyldt ud, og det glæder mig meget. Det var sådan lidt kedeligt at bare sidde derhjemme, og flette alene. Men nu ses jeg ofte med masser af andre mennesker, både til at flette med, men også at strikke med. Livet er bare skønt…..

Du kan se de 8 tasker og punge jeg netop har lavet nedenfor. Flere detaljer om hver taske, kan du se under taske-shoppen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lavet af: Anders And blade

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lavet af: Antik bog og ugeblade

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lavet af: Anders And blade

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lavet af: Haribo slik poser

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lavet af: Anders And blade

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lavet af: Haribo slik poser

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lavet af: Dåseclips

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lavet af: Dåseclips

Skriv et svar

