Julegave idéer


Hvis du mangler en julegave idé – så kig forbi taskeshoppen, måske der lige er den taske du kunne tænke dig at give væk i julegave, eller måske du blot vil forkæle dig selv lidt.

Jeg har netop lagt 5 nye tasker ind, så måske der er noget nyt der kunne friste.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Taske flettet af sorte & røde kaffeposer. Måler 15 x 22 cm og er med bred bund.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Taske flettet af pasta & musli poser / slik, kage og kiks papir. Måler 15 x 22 cm og er med bred bund.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Taske flettet af Belsøe musli poser. Måler 15 x 21 cm og med mellem bund.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Taske flettet af Forrest Fruit teposer. Måler 10 x 15 cm og med mellem bund.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Taske flettet af Anders And blade. Måler 8 x 13 cm og med alm. bund.

Så kig ind forbi taske shoppen, det kan stadig nås inden jul.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Kreativ og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

