Hverdagen

Familie fødselsdag idag


Ih hvor jeg dog glæder mig til at se hele min dejlige familie idag – kl. 14.00 vrimler det ind med alle de dejlige mennesker jeg holder så meget af. Vi blir 19 ialt – i min lille lejlighed. Men er det ikke som man siger at “hvor det er hjerterum er der husrum” – jeg er sikker på at vi nok skal kunne være her.

Det blir så skønt at hygge omkring dem, blir altid helt glad og nostaltisk når det når denne tid på året, det minder mig om alle de skønne fødselsdage jeg har haft igennem årene. I år fylder jeg 34 år, det føles egentligt okey, tror først jeg begynder at føle mig “gammel” når jeg kommer nærmere de 40 år – haha. Men indtil videre er jeg jo nærmest de 30 år. Smiler.

Det er dog først på mandag d. 22. oktober jeg rigtigt har fødselsdag – jeg holder det bare idag. Har endnu ingen planer for hvad vi skal lave på mandag, måske min dejlige kæreste har lyst til at tage ud og spise med mig – hvem ved ? I hvert fald skal den stå på totalt råhygge.

5 thoughts on “Familie fødselsdag idag

  1. Hej Tine.

    Tak for din fødselsdagshilsen. Jeg har haft en dejlig dag i lørdags, med masser af gode gaver. Idag står den på hygge med de nærmeste.

    Du har ret hvad angår vejret, det MÅ simpelthen skyldes en anden som har fødselsdag *Smiler*

    Knus fra Henriette

  2. Henriette, du har været heldigere med dine layouts. 😉
    Denne er en smule forvirrende at kigge på.
    jeg håber du har en god weekend. Og at vi ses på onsdag. håber du har overskud til at komme, det ville være hyggeligt!!!

  3. Hej Linda

    Jeg er nu ret vild med dette design der ligner en notesblok, hvad synes du er forvirrende i det?

    Jeg havde en god weekend, håber du også havde det. Krydser fingre for at jeg kommer i morgen onsdag, dog ved jeg ikke om jeg har energien til det, men lad os nu se ad 🙂

    Hilsen Henriette

Skriv et svar

