Flettede tasker, Kreativ

Udstilling på Islev bibliotek


I hele juli måned udstiller jeg mine flettede tasker, samt andre ting lavet af genbrugs materialer på Islev bibliotek, Rødovrevej 405, 2610 Rødovre.

Jeg har netop været nede og stille op i glas montren, og synes selv resultatet blev ret godt. Der var lige tilpas plads til at alle mine ting kunne være der.

Ud over flettede tasker, har jeg også lysestager til fyrfadslys lavet af sodavands og øl dåser. Bordskånere til glas lavet af dåseclips, samt bordskånere til varme ting som er lavet af ølkapsler.

Jeg har knoklet i et godt stykke tid nu, for at få flere og flere tasker færdige til udstillingen. Og nåede da også lidt flere, som nu kan ses inde i taske shoppen.

Men som sagt er alle tasker udstillet i denne måned, du kan dog godt komme med en bestilling, så vil jeg blot hente tasken på biblioteket. Så den kan blive sendt til dig.

Hvis du er kommet herind på min blog, via en flyer du tog på biblioteket ved montren, så leder du nok efter min taske shop, den finder du HER. Eller ved at klikke på banneret ude i menuen. Hvis du vil lave en speciel bestilling, brug da mailen på siden ved taske shoppen.

4 thoughts on “Udstilling på Islev bibliotek”

  1. Hej Linda

    Jaeh, jeg håber også det blir en succes. Og tak for rosen.
    Montren kom til at stå inde i det rum, hvor der er bogudstilling i denne uge, så håber der er masser der får set den i denne uge. Og så har jeg hængt en plakat ude i ingangspartiet med glasdørene, og så har jeg hægt en plakat foran døren indtil rummet hvor montren står. Så mon ikke det lokker folk derind resten af måneden, hvor der ikke er bogudsalg derinde.

    /Henriette

  2. Det ser ud til at være en fin udstilling.

    Har du fået solgt noget af det udstillede ?

    Jeg har efterhånden en stor pose med diverse materialer til dig, når du eller en i din famile får tid til at smutte rundt om mig.

  3. Hej Tine

    Tak for rosen af min udstilling. Jeg har ikke fået solgt noget endnu, men det kan være det kommer.

    Jeg har dig i tankerne når jeg engang kommer omkring Roskilde. Har også sagt det til min mor, hvis hun evt. kom forbi før mig. Har skam ikke glemt dig.

    Hilsen Henriette

Skriv et svar

