Nye tasker ~ Haribo & Anders And


Jeg har fået lavet lidt flere nye flettede tasker, og lagt dem ind i Taske Shoppen – så kig endelig ind forbi, og se om der er noget der kan friste. Priserne er også nedjusteret lidt, vil jo hellere have dem solgt end at ligge ind med så mange. Selvom at det er også er en smule vemodigt at skulle af med dem, de er jo alle lavet med hjertet og med masser af kærlighed *Smiler*

Håber du vil kigge ind forbi siden, læg evt. en kommentar hvis der er noget der kunne friste.

Du finder taskerne lige her:
https://solsikkenssang.wordpress.com/taske-shop/

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Kreativ og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Nye tasker ~ Haribo & Anders And

  1. Linda siger:

    Wow… den er fin din anders and taske.
    super!!!

  2. Linda siger:

    Lige en kommentar igen… 🙂
    Vi er i Alicante nu… Kan ikke helt forstå at din besøgsdims viser at vi er i Valencia.
    Men pyt!!!!
    Vi har det stadigvæk meget godt.

  3. @Linda – Tak for rosen af min Anders And taske, er også selv godt tilfreds med den. Synes det blev et sjovt resultat, hvor man virkelig kan se hvad den er lavet af.

    Underlilgt med min “Traffic Tæller”, det forstår jeg da heller ikke lige.

Skriv et svar

