Taske Shop underside


Jeg vil da lige nævne for mine kære læsere af bloggen, at jeg har lavet en ny underside, hvor jeg sælger mine flettede tasker lavet af teposer & kaffeposer. Du finder dem lige her.

Genial julegave idé – enten til dig selv – eller en du holder af.

Kig ind på siden, og lad dig inspirere, det vil løbende komme nye til, så kig endelig indenfor igen.

https://solsikkenssang.wordpress.com/taske-shop/

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 36 år, bor i Rødovre, sammen med min skønne kat. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

2 Kommentarer til Taske Shop underside

  1. Vivi skriver:

    Rigtig god ide med en taske shop…..Jeg skal nok reklamere for din shop, til dem jeg kender :)
    Knuser

  2. Solsikkens-Sang skriver:

    @Vivi – Hvor lyder det bare dejligt, tusind tak for det.

Skriv et svar

