Fødselsdags tanker


Igår fyldte jeg jo 33 år, det kan jeg ikke løbe fra. Jeg havde en fantastisk dag, helt fra morgenstunden og til sent om aftenen. Så kan dagen vidst ikke blive meget bedre.

Jeg blev vækket af min dejlige kæreste Michael med morgensang, og gave og morgenmad på sengen. Det var utroligt sødt af ham, at vække mig på den måde. I gave fik jeg en utrolig smuk hjerte halskæde, som jeg er utrolig glad for.

Kl. 14 kom hele min dejlige familie på besøg, vi blev 17 ialt i min “lille” lejlighed, men det gik fint med at være her allesammen. Vi fik boller, lagkage og kagemand – sidstnævnte er en tradition som jeg har holdt ved lige siden jeg var barn, og er åbentbart ikke vokset fra at få kagemand til min fødselsdag, tror aldrig rigtigt jeg blir voksen – haha.

Jeg fik også nogle virkelig flotte gaver, som jeg vil vise jer her på bloggen. Kun 1 gave var ens, nemlig at jeg fik 2 af de der Wu & Wu punge, men jeg bytter blot den ene. Ellers er alle gaver perfekte – det er jo bare super 🙂

Af min far og hans kæreste fik jeg en lilla el-kedel 0,5L., nattøj fra Hunkemöller & Paulo Coelho’s bog Valkyrierne.

Af min mor og hendes kæreste fik jeg en blender, en Wu & Wu pung, et Wu & Wu net, undertøj fra Hunkemöller.

Af Farmor & Farfar fik jeg 3 blomster som dem på billedet, et kort & penge.

Af min mors kæreste’s datter fik jeg en blomst og en lagkage spade.

Af min kusine fik jeg en Moringa body butter creme fra The Body Shop.

Af Michael fik jeg et smukt hjerte vedhæng med halskæde.

Af mormor fik jeg et par sorte bukser.

Af mine mostre, onkler, fætter & kusiner fik jeg en Wu & Wu pung & Beverly Hills sæson 3.

Af mine svigerforældre fik jeg denne smukke buket blomster.

Af min veninde Vivi fik jeg en adressebog som hun selv havde dekoreret, en smuk æske, duftlys, halskæde med øreringe og et flot kort formet som en taske.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Fødselsdags tanker

  1. Tillykke med i går og undskyld at jeg ikke fik sendt en mail til på dagen.

    Knus Tine

  2. @Tine – Tusind tak for tillykke – det varmer rigtigt meget.

Skriv et svar

