4 x flotte ting til velgørenhed


Jeg har lavet lidt ting og sager til velgørenhed, hvor jeg strikker & hækler ting for børn i den 3. verden, hvor salget af de ting vi laver – der går pengene ubeskåret til børnene.

Du kan se mere lige her, hvor du også kan kontakte os, og købe alle de spændende varer:

http://hedehusene-arbejdsgruppe.dk/

Sort hæklet sjal, som blev færdigt d. 13. april 2011.

Turkis hæklet sjal, som blev færdigt d. 11. maj 2011.

Lilla hæklet hagesmæk til en lille sød pige. Den blev færdig d. 12. maj 2011.
Opskriften finder du lige her.

En mellemblå hæklet hagesmæk, til en lille dreng, den blev færdig d. 20. maj 2011.
Til drenge modellen, er der blot lavet 1-2 ekstra omgange stangmasker, og musetakker, i stedet for flæsekanten til piger, som ses i opskfiten ovenfor.

En lyserød hæklet hagesmæk, som blev færdig d. 16. juni 2011.

Halstørklæde hæklet af firkanter, og sat sammen. Det blev færdig d. 14. september 2011.

Halstørklæde lavet af firkanter, og sat sammen. Det blev færdigt d. 19. september 2011.

Barnevogns tæppe i friske farver. Det blev færdigt d. 22. september 2011.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Færdigt håndarbejde 2011, Strikning & Hækling og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til 4 x flotte ting til velgørenhed

  1. Linda siger:

    Hej hvilken dejlig overraskelse at komme ind på din blog idag. Masser at læse😀

    Og det er flotte ting du har lavet.
    Ha en dejlig weekend!

  2. @Linda – Jaeh, har virkelig oppet mig de sidste par dage….. *Smiler*
    Tak for rosen af mine ting.
    Du må også ha’ en dejlig weekend🙂

  3. Ulrik siger:

    Kjære Henriette,
    Stort tillykke med dagen! Håber, du har haft en hyggelig dag.🙂

  4. @Ulrik – Tusinde tak for din fødselsdags hilsen. Jeg havde en utrolig skøn dag, sammen med hele familien. Og blev rigtigt fejret på behørligt vis🙂

Skriv et svar

