2 x hjemløse halstørklæder


Selvom at det ikke et meget jeg strikker hjemløse halstørklæder længere, så blir der alligevel lavet lidt på den front. Jeg har da nogle stykker jeg kan levere til www.rokken.dk hvor jeg strikker dem til de hjemløse i Danmark.

Jeg kan bedst lide at strikke halstørklæder, når det gælder at hjælpe de hjemløse, man kan nemlig få brugt alle sine mange bitte små rester på den måde.

Denne gang har jeg strikket 2 halstørklæder, jeg vil vise frem.

Dette tøse-halstørklæde, i flotte farver. Som blev færdigt d. 23. juni 2011.

Og dette herre halstørklæde, som blev færdigt d. 17. september 2011.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Færdigt håndarbejde 2011, Strikning & Hækling og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

