Flettede tasker · Kreativ

Kaffeposer & Theposer søges


Jeg er begyndt på et nyt projekt, nemlig at folde kaffeposer & thebreve om til tasker. Det er ganske sjovt, men kræver mange materialer. Teposer har jeg en del af, men de skal først ha klippet kanter og tapes til med bred tape, før de duer til tasker. Så det er langt nemmere med kaffeposer.

Men da jeg ikke selv er den største kaffedrikker (Læs: = Te-drikker), så søger jeg nogle derude i blog-land som måske ville samle kaffeposer & teposer til mig. Fordi selvom at hele min dejlige familie allerede samler til mig, kan jeg altid bruge flere, da der “kun” blir omkring 8 foldninger af en kaffepose, og der går ca. 300-450 foldninger til en taske. Puha, der skal mange kaffeposer til.

Jeg kan bruge disse slags poser:
~ Kaffeposer
~ Teposer
~ Chips poser
~ Slik poser
~ Toms guldkaramel papir
~ Musli poser
~ Div. andre poser lavet af folie/plastic

Hvis du skulle være interesseret i at samle til mig, vil jeg blive mægtig glad – betaler selvfølgelig gerne portoen. Du kan blot skrive en kommentar i dette indlæg, så finder vi ud af at jeg evt. sender dig en frankeret svarkuvert.

Jeg skal selvfølgelig nok poste et indlæg så snart at jeg er færdig med en taske, pt. har jeg foldet til 2 tasker. Den ene i thebreve uden tape på (min test-taske), og en der kun er samlet i lange rækker men ikke syet sammen endnu, lavet i thebreve med tape på, og det blir super flot, og skinner meget mere end taske nr. 1.

På billederne i indlægget her, kan du bla. se hvordan jeg først klipper og vasker kaffeposerne, inden jeg begynder at folde af dem. Det er et kæmpe arbejde, inden man overhovedet begynder at folde af dem. Men når resultatet blir så flot som det gør, så er der ingen skam i at bruge så meget tid på en taske.

4 thoughts on “Kaffeposer & Theposer søges

  1. Jeg vil hellere få brugt mine teposer til tasker, selvom jeg ikke er kommet et hak længere end sidst!!
    Jeg glemte jo min tape hjemme hos dig.
    Men jeg samler gerne Johns kaffeposer og vores musliposer til dig.
    Jeg har allerede nogle stykker.

    Hvis du kommer på onsdag har jeg det med der!!!

  2. @Linda – det er forståeligt nok at du hellere vil have brugt dine teposer. Og det kommer jo mig til gode, når du gerne vil samle andre slags poser til mig.

    Om jeg kommer onsdag, vides ikke endnu, har allerede 2 aftaler i løbet af dagen, men ville ønske overskuddet var der til at jeg også kunne overskue strikkeklubben. Men vil ikke love noget, selvom at jeg godt ved at det snart er nær de 1000 år siden jeg sidst var med.

    Savner det helt vildt. Og vil jo gerne videre med trøjen. Og skal nok huske din tape hvis jeg kommer onsdag.

  3. @Tine – Først og fremmest undskyld at jeg ikke har fået besvaret din e-mail, som du sendte for noget tid siden, har vildt dårlig samvittighed. Jeg har bare haft så meget om ørene.

    Ang. teposerne, så ved jeg ikke lige hvornår jeg har tid og overskud til at komme til Roskilde. Men hvis de kan ligge hos dig og vente, må de gerne det, ellers er du også hjertens velkommen til at poste dem.

Skriv et svar

