Hmm….


…. der er da ikke noget at sige til at jeg blir irriteret over at man lige skriver en langt indlæg, og vupti så poster man det, og så er det et blankt indlæg. Og alt hvad jeg lige havde skrevet er pist borte!

Nåeh, men så meget for at jeg efter næsten 2 mdr. valgte at opdatere min blog, og så gik i alle glip af indlægget? Nu orker jeg altså ikke at skrive det igen, sååååå……

Må vente til en anden dag.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

2 svar til Hmm….

  1. Linda siger:

    enig!!!
    En computer har bare og makke ret!!!
    Ellers kan den lære det!!!

    Du skal ikke finde dig i det!!😀

  2. @Linda – Rigtigt – kunne ikke have sagt det bedre selv. En computer SKAL bare makke ret – ellers kommer jeg efter den.

    Heldigvis tog jeg mig sammen og skrev indlægget dagen efter alligevel. Men surt surt surt at opdage at alt det man lige havde skrevet, bare er pist borte. Så kan man vidst lære at copy det inden så man kan sætte det ind igen, hvis det skulle forsvinde.

Skriv et svar

