Min butik på internettet – Amio.dk


Jeg brugte det meste af dagen igår, på at oprette en butik på http://www.amio.dk/ det var rigtigt hyggeligt at sidde og ligge alle de flotte håndarbejdsting ind, som jeg har lavet med kærlighed og hjertet. Blot klik på det orange logo, for at komme direkte til min butik.

Nu håber jeg så på at nogle flere vil se dem, og finde frem til dem, efter jeg har delt dem på den skønne hjemmeside Amio.dk – hvor man finder inspiration til utroligt meget lækkert håndarbejde. Så kig endelig derind, både hvis du vil lade dig inspirere, eller hvis du selv laver håndarbejde, og har lyst til at sælge dine håndlavede ting derinde.

Jeg har jo altid – eller så længe jeg kan mindes – lavet håndarbejde, mest strikket og hæklet. Jeg tror jeg var 15 år, da min farmor lærte mig at strikke firkanter ved at ta’ ud og ta’ ind igen, så man kunne lave det af alle mulige forskellige slags garner, og lapperne blev stadig ens i størrelsen, selvom at garntykkelsen var forskellig.

Dog valgte jeg at lave tæppet i bomuldsgarn, men derfor var det alligevel sjovt at ta’ ud og ta’ ind, så man ikke bare skulle strikke lige op og ned, plus jeg jo også lærte at ta’ ud og ind på den måde.

Det tæppe jeg omtaler i bomuldsgarn, formerede sig hurtigt til 3tæpper i alt tror jeg det blev til, så var jeg mættet af tæpper, og begav mig ud i alt muligt andet.

Sidenhen har jeg lavet utroligt meget for andre, bla. har jeg lavet kræmmedyr til min farmor’s hjemmeside og velgørenheds organisation. Jeg har strikket halstørklæder til fordel for de hjemløse i Danmark via www.rokken.dk – men sidst men ikke mindst har jeg lavet ting og sager til mig selv. Men også her kan man blive “mættet” – og det er her alt dette lækre håndarbejde er dukket op.

Jeg laver som regel 1 eksemplar til mig selv, og synes egentligt at det er så sjovt at strikke eller hækle, at jeg blot fortsætter, og derfor denne “overproduktion”, som jeg så vil sælge ud af.

Jeg har altid elsket at strikke & hækle, og det vil jeg aldrig stoppe med. Og nu tænker jeg så, at jeg lige så godt kan sælge ud af det jeg har mere end 1 eksemplar af, og andre kan få glæde af det.

Jeg håber du vil kigge ind forbi min butik og lade dig inspirere.

Billederne her i indlægget er et lille udpluk af mine ting jeg har derinde, og er alle til salg.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Strikning & Hækling og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Min butik på internettet – Amio.dk

  1. Linda siger:

    Det ser da ud til at være en meget interessant side, den der!!
    Din side er i hvert fald blevet god.
    Men var også inde i nogle andre, bare for at se hvordan de havde bygget sine op.
    Jeg tror at jeg vil vise Maria denne side, hun har næmlig også snakket lidt om salg på nettet.

    Du er bare så god til at finde sider på nettet!!!!

    Linda

  2. @Linda – Tak for din kommentar. Joeh tak, fandt faktisk siden for nogle mdr. siden, men har bare ikke fået sat nogle varer til salg der før igår.

    Jeg tror Maria vil synes om siden, så vis den endelig til hende. Hun har jo en del færdige ting også, hun gerne vil sælge.

Skriv et svar

