8 UFO’er færdige


8 af mine 34 UFO’er (U-Færdige Objekter) er færdige, og de blir nu rykket over i et indlæg, så de ikke figurere på UFO siden længere.

Det var altså også alle de lette UFO’er der er blevet færdige, nu gælder det de mere tunge projekter, som tar længere tid at nå at blive færdige med.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

{Projekt nr. 1}

Projekt: Hæklet Ipod Touch Etui
Garntype:  Bomuld
Farve:  Lyselilla / Lyseblå
Teknik:  1 omgang lyseblå / 1 omgang lyselilla fastmasker
Str. hæklenål el. strikkepind: Hæklenål 2½
Hvem er det lavet til: Mig selv
Hvad mangler: At sy lukningen sammen
Påbegyndt:
Omkring 2007
Færdigt: 7. april 2011

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

{Projekt nr. 6}

 

Projekt: Hæklede bordskånere, til at stille potteplanter på
Garntype:  Bomuld
Farve: Beige
Teknik: Stangmasker & luftmasker
Str. hæklenål el. strikkepind: Hæklenål 2½
Hvem er det lavet til: Mig selv
Hvad mangler: Lave dem lige store + hækle en kant
Påbegyndt: Januar 2011
Færdigt: 5. april 2011

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

{Projekt nr. 8}

  

Projekt: Hæklede grydelapper i flettet mønster
Garntype: Bomuld
Farve: Rosa
Teknik: Stangmasker
Str. hæklenål el. strikkepind: Hæklenål 3
Hvem er det lavet til: Mig selv
Hvad mangler: Hækle nr. 2 grydelap færdig, samt hækle kant
Påbegyndt: Forår 2010
Færdigt: 7. april 2011

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

{Projekt nr. 9}

  

Projekt: Hæklede grydelapper med mønster
Garntype: Bomuld
Farve: Army grøn
Teknik: Stangmasker
Str. hæklenål el. strikkepind: Hæklenål 2½
Hvem er det lavet til: http://solsikkeshoppen.wordpress.com/
Hvad mangler: Hækle nr. 2 grydelap færdige, sy mønster på + hækle kant
Påbegyndt: Forår 2010
Færdigt: 6. april 2011

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

{Projekt nr. 10}

  

Projekt: Hæklede grydelapper i oldemorsfirkanter
Garntype: Bomuld
Farve: Blå nuancer og grå kant
Teknik: Stangmasker & luftmasker
Str. hæklenål el. strikkepind: Hæklenål 2½
Hvem er det lavet til: Mig selv
Hvad mangler: Hækle 18 lapper mere, kant om alle lapper + yderkant
Påbegyndt: Februar 2011
Færdigt: 14. april 2011

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

{Projekt nr. 12}

  

Projekt: Hæklet taske
Garntype: Bomuld
Farve: Gul, orange, beige & hvid
Teknik: Fastmasker
Str. hæklenål el. strikkepind: (Gæt) Hæklenål 2½ el. 3
Hvem er det lavet til: http://solsikkeshoppen.wordpress.com/ 
Hvad mangler: Sy knap i
Påbegyndt: Omkring 2005
Færdigt: 5. april 2011

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

{Projekt nr. 16}

Projekt: Strikket gæste-håndklæde til køkkenet
Garntype: Bomuld
Farve: Flerfavet grøn/blå/lyserød
Teknik: Mønster af 5 ret, 5 vrang
Str. hæklenål el. strikkepind: (Gæt) Rundpind 3 el. 3½
Hvem er det lavet til: Mig selv
Hvad mangler: Strikke 4 x tern mere i højden + kant & strop
Påbegyndt: Efterår 2010
Færdigt: 3. april 2011

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

{Projekt nr. 24}

Projekt: Strikkede pulsvarmere
Garntype: Acryl
Farve: Limegrøn & mørkegrøn
Teknik: 2 ret, 2 vrang i striber af 2 rækker af hver farve
Str. hæklenål el. strikkepind: (Gæt) Strikkepind 3½
Hvem er det lavet til: http://solsikkeshoppen.wordpress.com/
Hvad mangler: At sy dem sammen
Påbegyndt: Ca. 2009
Færdigt: 4. april 2011

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Færdigt håndarbejde 2011, Strikning & Hækling og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

