Ny underside – UFO Strik


Til dem af jer der følger med i min blog, og ikke selv er på facebook, hvor jeg har gjort opmærksom på min nye underside, vil jeg da hermed lige lave et lille indlæg, så i også har mulighed for at følge med i denne.

Jeg har lavet en ny underside som du finder i menu-bjælken, enten foroven i designet, eller under “sider” ude i menuen.  Den hedder “UFO|Strik” – UFO står for U-Færdige Objekter. Og det bruges indenfor strikning og hækling om ting man ikke liiiige har fået gjort færdigt i en fart. Dvs. at det ligger og samler støv i en skuffe – og deraf navnet.

Dette vil jeg prøve at komme til livs, så derfor har jeg nu fotograferet alle mine UFO’er, dokumenteret dem på denne side. For hver gang jeg blir færdig med et projekt vil jeg skrive det øverst på siden med datoen for færdiggørelsen. Og så vil jeg med tiden lægge billeder ind af de færdige projekter.

Håber du vil kigge ind forbi siden, og holde øje med om jeg får gjort nogle UFO’er færdige.

Billedet i dette indlæg, er af mit nyeste projekt, nemlig et tæppe lavet af små blomster firkanter, jeg er ret vild med det selv. Det var Laura der begyndte på sådan et tæppe, og jeg måtte straks selv igang med et også🙂 Så vupti købte 20 nøgler bomuldsgarn, og gik fluks igang, nu er jeg dog gået en smule i stå, da mine mange UFO’er også tager meget af min strikke & hækle tid.

En lille note jeg vil lave i dette indlæg, har i alle set det nye banner jeg har fået her på siden? Det hvor der er tegnet “Solsikkens-Sang” med blyant? Det er min dejlige kæreste Michael der har tegnet det. Jeg synes det er vildt flot lavet, og er utrolig glad for at han ville tegne det til min blog, så jeg nu kan nyde synet af det hver gang jeg åbner bloggen.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Strikning & Hækling og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Ny underside – UFO Strik

  1. lindasnetsted siger:

    Sådan en side skal jeg også tage mig sammen til at lave!!
    Jeg kender i hvert fald en der ville blive rigtig glad for det… altså udover mig selv!!😉

    Men hvad så med de nye ufoer???

  2. lindasnetsted siger:

    Og jeg glemte lige det vigtigste!!!

    Tegningen er rigtig flot!!!!
    Det ser meget godt ud!!

  3. @Linda – Kunne være utroligt sjovt at se din egen side med UFO’er – vil gerne følge dig i at få dem gjort færdige, som jeg nu er igang med også🙂

    Nye UFO’er – tjah, meningen er vel at man ikke starter på noget nyt indtil man er færdige med dem man har, men det er SVÆRT at lade VÆR – haha – Så nye UFO’er må vel bare fotograferes, og tilføjes siden også!

    Tak for rosen af tegningen, det vil jeg sige videre til Michael.

Skriv et svar

