Føsda’s feeeeeest


Min skønno kæreste Michael fylder 31 år  på tirsdag. Og idag blev han fejret på behørlig vis hjemme i min lejlighed. Hele hans familie kom og var med til at gøre denne dag rigtig hyggelig. Vi blev 12 i alt inkl. os selv.

Vi havde bagt boller (som jeg glemte at fotografere), men det var utrolig lækre. Først Chia-boller, som vi havde fundet opskrift til på nettet. Og gullerodsbrud, også en opskrift fra nettet. Vi bagte bollerne lørdag i sidste uge, for at det ikke skulle blive for stressende på selve dagen. Det var vildt hyggeligt at bruge dagen på at bage boller, vi hyggede os rigtigt meget med det.

Nøddebrudene lavede vi igår – med smeltet chokolade og ristede nødder. Og så fandt vi et godt tilbud på jordbær i Fakta idag, så vi købte 5 bakker store flotte jordbær, og dyppede dem i mørk chokolade. Ligeledes dyppede vi ananas og vindruer, og sidstnævnte smagte faktisk utroligt godt, surt med sødt.

Michael fik nogle rigtig lækre gaver, men min gave får han først på tirsdag, da han rigtigt har fødselsdag der, så den må han vente lidt på endnu.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

9 svar til Føsda’s feeeeeest

  1. ~laura~ siger:

    Ser flot ud det hele, men I er sguda lidt fedtede med den chokolade på jordbærene *G*

  2. @Laura – Takker – og ja, det ser måske lidt fedtet ud med chokoladen. Men jordbærne er altså vildt store, og laget af chokolade var ikke så højt i gryde, så det var svært at få mere på uden jordbærne ville se snasket ud. Men ja, de skulle måske ha været dyppet halvt, men chokoladesmagen var dejlig og frisk til et stå stort jordbær, liiiiige tilpas efter min mening 🙂

  3. ~laura~ siger:

    Nu er jeg altså også en rigtig chokoladegris og hvis man ikke kan se det røde på jordbærene, så er de perfekte til mig *S*

  4. @Laura – Okey, det er måske lidt for overdrevet til mig – men hver sin smag jo 🙂

  5. Vivi siger:

    Tillykke med kæresten tirsdag 🙂

    Hvor ser i søde ud sammen….. og hvor ser ser det bare lækkert ud det i havde lavet til gæsterne 🙂
    Knus Vivi

  6. @Vivi – Tak for tillykke, det er sagt videre 🙂

    Og jaeh, synes det blev en rigtigt godt billede af os – så det måtte jeg lige vise frem på bloggen.

    Det smagte også super lækkert det vi havde lavet, og gæsterne nød det vidst også.

  7. Linda siger:

    Hej Henriette!!

    Tillykke med ham “den skønno”!!
    Han ser rigtig sød ud!! 🙂

    Og det spislige, ser også rigtig godt ud, Men jeg er nu enig med Laura. 🙂 Altså det med at, jeg også er en chokoladegris!!!
    I kunne have tippet gryden med chokolade lidt!!! Fniss!!

    Linda

  8. @Linda – Tak for tillykke, skal sige det videre 🙂

    God ide det med gryden, den var bare ret varm, såååå – men altså, måske man kunne ha brugt noget andet end en gryde, som så kunne tippes. Men altså….. må huske til en anden gang at komme mere chokolade på, især hvis det kunne være at de to chokoladegrise kiggede forbi 🙂

  9. lindasnetsted siger:

    ooooohhhh!!!
    Det lyder godt!!
    Jeg tror nok der er 2 chokoladegrise der meget gerne ville kigge forbi, eller hvad siger du Laura??

    Jag vil nu gerne selv om du ikke har tippet gryden!!!

    Linda

Skriv et svar

