Færdigt håndarbejde 2010 · Strikning & Hækling

12 stk’s hagesmæk til velgørenhed


I slutningen af 2010 lavede jeg hele 12 hagesmæk’er til velgørenhed, dem synes jeg også lige jeg vil give jer en smagsprøve af her på bloggen. Og skulle du være interesseret i at købe nogle af dem, kan de ses under Babytøj på http://hedehusene-arbejdsgruppe.dk/

En sød nuttet pigehagesmæk, med flotte flæsekanter. I starten var kanten svær at lave, men jeg lærte den hurtigt, og så var den faktisk sjov at lave.

En drengemodel, i stedet for flæsekanten har jeg blot lavet 3 rækker frem og tilbage hvor jeg har lavet fastmasker. Og som i pigemodellen, går man altid kun ned i den ene af lænkerne, det gør at mønstret fremtræder meget tydeligere – ret flot faktisk.

En neutral hagesmæk, som kan bruges både til piger og drenge.

Og til sidst en rigtig retro hagesmæk – den synes jeg faktisk blev ret flot i orange og brun, men det er jo smag og behag.

Men 12 hagesmække blev det til, kig ind forbi velgørenhedssiden, og køb én eller flere, hvis de skulle ha din interesse.

Skriv et svar

