Hverdagen

Lidt sjov statestik fra WordPress.com


Igår fik jeg en statestik mail fra WordPress.com, som jeg har mon blog hos. Synes lige jeg vil dele den med jer andre derude i blog-land 🙂

Den er på engelsk, men håber i kan forstå det.

***

The stats helper monkeys at WordPress.com mulled over how this blog did in 2010, and here’s a high level summary of its overall blog health:

Crunchy numbers

Featured image

The average container ship can carry about 4,500 containers. This blog was viewed about 24,000 times in 2010. If each view were a shipping container, your blog would have filled about 5 fully loaded ships.

In 2010, there were 47 new posts, growing the total archive of this blog to 442 posts. There were 363 pictures uploaded, taking up a total of 75mb. That’s about 7 pictures per week.

The busiest day of the year was October 14th with 157 views. The most popular post that day was LaFemme messe i Valby hallen.

Where did they come from?

The top referring sites in 2010 were solsikkens-sang.dk, alicesbowlingside.dk, broderiogstrik.blogspot.com, eniro.dk, and search.conduit.com.

Some visitors came searching, mostly for oldemorfirkanter opskrift, oldemorsfirkanter opskrift, teposefoldning, oldemorsfirkanter, and la femme messe.

Attractions in 2010

These are the posts and pages that got the most views in 2010.

1

LaFemme messe i Valby hallen April 2010

2

2 x 50 år, Sølvbryllup samt 1 x 30 år June 2008
27 comments

3

Oldemorsfirkant Opskrift June 2008
2 comments

4

Oldemorsfirkant opskrift {Nu med video – ENGELSK} September 2009
5 comments

5

18 Års Fødselsdagsfest January 2008
2 comments

4 thoughts on “Lidt sjov statestik fra WordPress.com

  1. Hej Henriette,

    Det er efterhånden længe siden du har lagt en kommentar på min blog – men jeg har ikke været så aktiv derinde, så det er først nu jeg har set det (pinligt) – men jeg vil naturligvis gerne bytte link med dig. 🙂

    Du er godt nok lige en ørn med en hæklenål. Dine larver er jo helt fantastiske – og dine blæksprutter 🙂

    Hold nålen varm 😉

    Mvh
    Mette / Tommelise

  2. Hej Mette / Tommelise
    Tak for din kommentar, dejligt at du vil bytte link med mig.
    Det var sødt skrevet om mine larver og blæksprutter. Jeg er også super stolt af dem 🙂
    Knus fra Henriette / Solsikkens-Sang

  3. Hej søde Henriette!!

    Skriv nu lidt på din blog, så jeg kan følge med her fra Italien!!

    Savner dig! men kommer jo hjem igen.

    Linda

  4. @Linda – Tak for din opfordring til at opdatere min blog, dejligt med et spark bagi – hehe.

    Nu fik jeg opdateret den, så du også kan følge lidt med. Glæder mig til at du er hjemme igen, så må vi ses 🙂

Skriv et svar

