De skønno julegaver


Nu nåede vi sørme helt ind i det nye år, før jeg fik lavet et indlæg om årets julegaver, men mon ikke det går an? Har ligget syg mellem jul og nytår, så har ikke lige været helt på toppen til at skrive blog. Men vil da lige vise mine fine og skønne gaver frem. Er super glad for dem alle🙂

Ovenfor ses et billede af alle de gaver jeg har fået, sikke heldig jeg er, at så mange holder af mig, så de vil gi mig sådan nogle dejlige gaver. Holder så meget af jer allesammen!

Af min far og hans kæreste fik jeg DVD boxsæt “Desperate Housewives sæson 5”, Rosendahl salt og peber sæt, og hjemmelavet marmelade.

Ud over de ovennævnte, var den største gave under juletræet i år, nemlig også til mig, min far og hans kæreste havde også købt disse fire flotte stole fra “Daells Bolighus” (hvor billedet også er lånt fra).

Af min fætter, kusiner, mostre og onkler fik jeg en “Erik Bagger” brødkurv, og en “Raadvad” pande. Panden var dog lidt for lav, så jeg byttede den til nedenstående pande.

Så i stedet for “Raadvad” panden købte jeg en “Pyrolux” pande med låg.

Min kæreste Michael gav mig virkelig en overraskelse, han havde pakket en æske mango the ind, og da jeg åbnede den, lå den en flot lille rød fløjelsæske nedeni, med denne utroligt smukke ring med 2 sommerfugle og en blomst på. Wow – hvor er jeg bare lykkelig for at ha’  sådan en dejlig kæreste.

Vil da også lige vise et billde af ringen tæt på. Er den ikke smuk?

Af mormor fik jeg disse utroligt lækre bukser, som jeg jo elsker at gå i, de er utroligt bløde og lækre.

Af farmor & farfar fik jeg flot undertøj og et gavekort på 300 kr. til Hünkemøller.

Af min mor og hendes kæreste, fik jeg en lækker natkjole fra Hünkemøller, blomstede gummistøvler fra Spejder sport, dvd’er “Stephanies hævn, sæson 1”, “Desperate Housewvies sæson 5”, sidstnævnte fik jeg jo også af min far, så den har jeg byttet til “Slangen i Paradis”, og “Stephanies hævn sæson 2+3”.

Af min veninde Vivi, fik jeg mange utroligt lækre ting til at fremstille kort af, samt en halskæde og armbånd og et hjertevedhæng.

Alt i alt nogle utroligt lækre gaver, som jeg er utrolig glad og taknemmelig for🙂 Tusind tak til familie og venner for dem.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

