Ønsker alle en glædelig jul…


… derude i blog-land. Jeg håber at i alle må få en vidunderlig dag, og rigtig nyde at det er juleaften. Jeg selv vågnede for en times tid siden kl. 7.30, lysvågen – og kunne slet ikke sove mere. Det blir en lang aften, da vi plejer at spille spil indtil langt over midnat.

Det blir SÅ hyggeligt at se hele familien, dejligt at skulle tilbringe denne søde juletid, sammen med dem. Jeg glæder mig utroligt meget, og kan slet ikke vente til at kl. blir lidt mere, og vi så skal være sammen.

Om jeg når i kirke i år er uvist, det er vejret der bestemmer det, og dem som skal køre derop, jeg ville ikke bestemme om det er forsvareligt at køre i bil “bare” for at komme i kirke juleaften. Jeg er glad nok for hvis alle blot når frem, og vi kan være sammen juleaften.

Jeg glæder mig også til at om ikke så mange timer, skal vi rigtigt sidde og smovse dejlig julemad, danse om juletræet, synge, og ikke mindst pakke gaver ud. Det blir’ så hyggeligt. Jeg glæder mig til at give gaver, og jeg glæder mig skam også til at få, fra veninder og familie, og kæresten siger at han har fundet på en overraskelse, som jeg ikke kan gætte, så er meget spændt på hvad der gemmer sig i hans gave 🙂

Men alt i alt, tror jeg at det blir en dejlig aften, nu skal tiden bare gå lidt hurtigere, til jeg skal ses med familien. Nåede jeg at sige at jeg glæder mig 🙂

Med ønsket om en rigtig glædelig jul – til alle der læser med.

Julekram fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Ønsker alle en glædelig jul…

  1. Septemberliv siger:

    Rigtig glædelig jule til dig Henriette 🙂
    Julehilsner Kari

  2. @Kari – Tusind tak, og i lige måde da 🙂 Håber du får en dejlig aften 🙂 Knus fra Henriette

  3. Jeg håber, at alle nået frem på trods af sneen, at I havde en rigtigt hyggelig juleaften samt at du fik nogle gode julegaver.

  4. @Tine – Tusind tak for din julehilsen. Jow jow jeg nåede skam fint frem juleaften. Det var utroligt hyggeligt alt sammen, god mad, hyggelig famiie, og skønne skønne gaver 🙂 Jeg har vidst ikke spor at klage over *smiler sødt*

    Håber også at I havde en god aften – og rigtigt fik hygget jer 🙂

Skriv et svar

