Så det snaaart jul…


… og gæt engang hvem der glæder sig utroligt meget – MIG! Lige nu kan det bare godt blive fredag, og juleaften, så jeg kan komme i kirke med hele familien, hjem og se Disney show, som jeg gør hvert år. Spise med familien, hygge med familien, danse om juletræ, pakke gaver op, altså rundt regnet, NYDE hele aftenen i familiens tegn. Jeg glæder mig, nåede jeg at sige det🙂

Jeg har fået købt julegaver siden jeg skrev sidst, min mor og jeg var ude den første uge i december og tog en hel dag ud af kalenderen, og efter at ha begivet os i hele 3 stor-centre på 1 dag, så fik vi købt alle julegaverne, undtagen hinandens. Min mors var jeg så ude og shoppe en anden dag, og jeg håber den bringer glæde.

Kæresten og jeg skal ikke holde jul sammen – han skal hjem til sin familie, og jeg skal hjem til min moster og onkel, sammen med hele min mors side af familien som vi plejer. Vi blir ret mange, omkring 14 plejer vi at være, så det er en del, og der blir rigtigt pakket gaver op når vi har spist, som regel er vi først færdige omkring midnatstid, puha, det er længe, men også gevaldigt hyggeligt må jeg sige🙂 Jeg glæder mig, nåede jeg at sige det?

Ellers har jeg bare hygget mig i december måned, fået byttet julegaver hos min far og hans kæreste – sammen med farmor og farfar i weekenden, det var ganske hyggeligt. Selvom at vi var ved at sne inde hos farmor, hvor jeg havde sovet om natten, så kom vi da afsted til min far, og så kørte han mig hjem om aftenen.

I fredags skulle min mor og jeg i Rødovre centret, min mor skulle se på en ny bluse, til noget fødselsdagsfest, og vi endte inde i en butik der hedder “Solo”, der fandt vi også noget, ja – egentligt skulle kun hun finde noget, men jeg faldt også over en utrolig flot kjole med en langærmet trøje indenunder, men jeg var ikke glad for at det kom til at koste 550 kr. ialt – så jeg tænkte lidt over det, mens min mor prøvede sine bluser, og hun fandt også noget til 290 kr. MEN men men – da vi kom op til kassen, så var der sørme 50% på alt i butikken, eller i hvert fald de mærker som vi havde valgt, WOAW – vi gik helt i chock, mit blev så 275 kr. og min mors 145 kr. Det var ALT for billigt, og jeg er super glad for at jeg købte den, og ikke bare tænkte over det og ikke købte den.

Bagefter gik vi i Føtex, og fandt endnu mere godt tøj, en lang kjole/bluse til 50 kr. og 2 andre til 15 kr. stykket, ja du læste rigtigt FEMTEN kroner stykket. Man tror det er løgn ikke? Den ene skulle så ha en langærmet indenunder, så vi gik tilbage til butikken med 50% og købte en sådan til 75 kr. Så alt i alt købte jeg for 430 kr. 6 stykker tøj, vildt ikk? Det må betegnes som en før julegave til mig selv *weeee* Den grønne kjole med blomsterne, vil jeg ha på juleaften.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

