Pyntet op til jul


I tirsdags var det store-pynte-op-til-jul-dag. Der blev rigtigt julehygget, og her er så skønt at være efter her er blevet pyntet op til jul. Vi havde egentligt tænkt os at vente en uges tid med at pynte op, men da vi var i Aldi i tirsdags, faldt vi over det lille nuttede juletræ, og blev nødt til at ha det med hjem på cykel. Jow jow – det kunne lige være i min cykelkurv foran, og så cyklede vi ellers hjemad.

Jeg vil skyde på at det er omkring 80-100 cm højt, har ikke målt det endnu. Men pyntet det er det skam blevet, da vi kom hjem fra Aldi gik vi nemlig direkte i kælderen og hentede julepyntet.

Nu har jeg fået sat det hele op, og jeg havde ALT for meget til vores mini-juletræ, så derfor har jeg nu spurgt min kusine, om hun er int. i nogle af de juletræsstjerner som jeg skrev om i forrige indlæg. De kan jo også sagtens hænge på billedrammer på væggen eller andre steder hvor man har lyst, det behøver jo ikke være på et juletræ.

Her er altså vildt hyggeligt herhjemme nu, og jeg nyder det i fule drag. Igår var der kun 1 måned til juleaften, så nu er nedtælligen gået igang *weeee* Glæder mig rigtigt meget, til julehyggen med hele familien og alt hvad det indebærer.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

