Plantefarvernes Julemarked


Idag har jeg været på et rigtigt hyggeligt julemarked her i Rødovre. Det var Plantefarvernes årlige julemarked, som afholdes d. 20 + 21 november 2010. Du kan læse mere om markedet her. Så hvis du er til håndarbejde, og unikke hjemmelavede kreationer, så skulle du helt klart ta og kigge forbi i morgen søndag. Adresse: Kirkesvinget 1, 2610 Rødovre.

Jeg købte disse søde ting. Først en stor kat med snor til at hænge den på juletræet. Dernæst købte jeg de to små ens katte, som jeg blot skal ha sat en snor i så de kan hænge på juletræet. Og til sidst købte jeg en kosmetik pung, som ikke skal bruges til kosmetik, men til min hæklenål, saks, målebånd og hvad jeg ellers lige skal ha ved hånden når jeg er igang med at strikke/hækle. Det er meget rart at ha en lille samling på det synes jeg, på billedet er der for 105 kr. Billigt ikk’ ? 30 kr. for den store kat, 15 kr. pr. stk. for de små, og 45 kr. for “kosmetikpungen”. Alle tingene er jeg super glad for🙂

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

