Rigtigt hyggeligt julemarked


I søndags stod jeg jo i loppebod på julemarkedet i Hedehusene, det kan vidst ikke ha’ forbigået nogens næser🙂 Og det var bare en rigtig hyggelig dag, som gik kanon godt, og som sædvanligt slog vi alle tidligere rekorder, hvilket er en præsentation i sig selv.

Faktisk startede jeg allerede lørdag med at stille op nede på skolen, fra kl. 14-17 havde vi nemlig mulighed for at stille alle vores varer op, og jeg nåede at sætte det hele op, selvom at det så lidt uoverskueligt ud med loppeboden, da der var MANGE ting i år. Bla. havde vi fået doneret en hulens masse porcelænsnisser, som jeg tidligere har vist frem her på bloggen. De tog en krig at stille op, men hold da op de solgte godt, der var virkelig mange der var interesseret i dem, så det var kanon dejligt at en venlig sjæl ville donere alle de flotte nisser til os.

Søndag gik det hele løs, og der kom rigtigt mange mennesker allerede fra kl. 9.30 af, selvom at julemarkedet første startede kl. 10. Men vi siger jo ikke nej til nogen, så vi lukkede dem alle ind – og der var mennesker i butikken lige fra morgenstunden af. De andre boder havde også masser at se til, det må jeg sige. Som min farmor og jeg snakkede om så har der nok været noget i nærheden af 400 mennesker i løbet af hele dagen, hvilket er ret mange. Hvor kunne det dog være sjovt at tælle dem, og se hvor mange der rent faktisk deltager i vores årlige julemarked. F.eks. kunne man dele en lodseddel ud med nummer på ved indgangen, så folk kunne vinde på indgangsnummeret, også selvom at det er gratis at komme ind.

Men ja, lotteriet blev udsolgt, som sædvanligt, og stofboden solgte også kanon godt, de måtte brede varerne ud i løbet af dagen, for at få det til at se ud af noget, da der var godt gang i den der. Det samme galt tombolaen, de havde også solgt en hel masse. Ja alle boderne gik faktsik utroligt godt, så vi klager skam ikke spor.

Tak til alle som var med til at gøre det en dejligt dag.

De sidste par dage har jeg bare ligget brak herhjemme, det tar hårdt på mig sådan noget med at være “på” i flere dage. Men jeg har hygget mig utroligt meget, og elsker jo at være kræmmer for en dag, så det er jo bare dejligt🙂 Så klager bestemt ikke, men kunne godt ha brugt at jeg havde noget mere energi.

Jeg piskede mig selv ned og handle igår, da der ikke var en krumme i huset, nu er her fyldt op i køleskabet igen, hvilket er dejligt nok.

Eller slapper jeg bare af, og hygger mig – jeg strikker og hækler, ser tv, og laver ingenting og alting på én gang. Nyder livet, er det ikke sådan man siger.

Ha’ en dejlig aften derude i blog-land.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Jul og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Rigtigt hyggeligt julemarked

  1. lindasnetsted siger:

    Tillykke med det gode salg og en god og travl weekend!!!

    Så kan jeg da godt forstå jeg ikke hørte fra dig i Onsdags!!🙂
    Og endnu en gang slog i jeres rekord.
    Så er sponsoraterne hjemme, det er da dejligt!!

    Linda

  2. @Linda – Tak for tillykke, og ja, det gik rigtigt godt, så vi klager ikke over at vi nu har penge til vores 46 fadderskabsbørn. Men hold da op hvor har jeg været træt – mange dage efter sådan en weekend med “run på”.

    Jeg hørte godt din besked i onsdags, og svarede også lidt tid efter, men måske for sent til du nåede at se den inden du tog afsted. Håber vi ses om 1 uge🙂

Skriv et svar

