Hverdagen

Fødselsdags gaverne


I lørdags holdt jeg jo fødselsdag for hele familien, og jeg må indrømme at det gik utroligt godt med at være 19 mennesker på kun 55 kvm. Jeg nød virkelig dagen, som slet ikke blev så stresset som jeg havde frygtet. Mor bagte boller, kagekonen skulle jo bare hentes hos bageren, og så skulle jeg bare ligge nogle lagkager. Vi slappede af om formiddagen, og så dækkede jeg bord ved 13 tiden. Mor og mormor kom lidt før, for at hjælpe med det sidste.

Gæsterne ankom kl. 15, det var rigtigt hyggeligt a se dem alle igen 🙂 Jeg nød virkelig at være værtinde i mit eget hjem, har jo ikke kunnet holde noget før i min egen lejlighed. Jooo, har holdt noget i festlokalet da jeg boede i Vanløse, men aldrig har vi kunnet være så mange i min lejlighed, så det var rart at prøve. Tak til hele familien for en vidunderlig dag.

Jeg fik jo også nogle skønne gaver, og dem vil jeg lige vise frem nedenfor.

Alle gaverne samlet
Nattøj + urtekniv (ikke med på billedet)  fra Mormor
Hvidvinsglas og køkkenknive fra Far & hans kæreste
Lisbet Dahl halskæde fra kæresten

 

Nærbillede af halskæden fra Kæresten
Dejlige hobbymaterialer & hjertehalskæde fra min veninde Vivi
Bestik & parfume fra Mostre, Onkler, Fætter, Kusiner & deres kærester

 

Blomst & penge fra Farmor & Farfar
Vægur, kniv, Hæklebog og Desperate Housewives sæson 4 fra Mor

Var det ikke bare nogle lækre gaver? Fik næsten opfyldt hele min ønskeseddel, nu må hovedet ligges i blød så jeg kan hitte på noget at ønske mig til jul. Jeg ved at familien begynder at spørge efter en ønskeseddel dertil allerede indenfor 1 måneds tid 🙂

2 thoughts on “Fødselsdags gaverne”

Skriv et svar

