Fødselsdags-sangen


Idag blir’ jeg så et år ældre, ikke at det kan ses 😉 *Smiler sødt*

Fortjener jeg ikke en lille fødselsdags-sang så? Denne her har vi sunget meget i min familie, den er så god når det er familien der synger den for én, så det vil jeg lade som om, mens jeg lytter til den.

Jeg har ikke så mange planer for idag, mere for i morgen – idag vågnede jeg hjemme hos min mor, da jeg har været til noget i Hedehusene igår. Senere på dagen tager jeg hjem til mig selv, og hygger mig sammen med min dejlige kæreste. Måske vi tar’ ud og spiser i aften, det er ikke helt planlagt endnu.

1 ting er dog planlagt, at vi skal se finalen i “Talent 2010”, som jo kommer kl. 20.

I morgen kommer der så 19 gæster til fødselsdag / housewarming, og det blir ret spændende, om alle kan være her – ej, hvor der er hjerterum er der husrum, er det ikke sådan mans iger, eller no’et 🙂 Jeg har været ude og købe et ekstra bord, så der er plads til alle, og familien tar stole med, så mon ikke det går an. Det tror jeg nok det gør. Glæder mig rigtigt meget til at se familien i hvert fald.

Ha’ en dejlig dag derude 🙂

/Henriettte

5 thoughts on “Fødselsdags-sangen

  1. Hvis du kunne høre mig synge fødselsdagssang for dig nu, ville du bede mig holde kæft, så jeg vil så istedet for ønske dig et stort tillykke med dagen og god fornøjelse med alle gæsterne i morgen 🙂

  2. Tillykke med din fødselsdag, igen! 😉

    det er godt at du ikke er gået i stå med sjalet, Jeg tror det kommer til at blive rigtig flot.
    Hvordan går det med nålen, synes du stadig den er lidt for stor eller bliver det som du vil have set?

    Linda

  3. @ Ulrik – Tusind tak for tillykke – du kan tro jeg allerede har fået nogle gode gaver, af min mor og fra min kæreste. Og jeg blir mer’ “begavet” i morgen, hvor jeg jo får masser af gæster.

    @ Tine – Takker for din varme hilsen – du kan tro det er nogle skønne gaver jeg har fået indtil nu – er super glad.

    @ Septemberliv – haha – der kan man bare se – ville nu gerne ha hørt føsda’s sang sunget i skrrååååååållll hen over bloggen – men tjah, kan jo ikke lade sig gøre, så jeg må nøjes med at drømme mig til det, og tak for hilsnen i øvrigt, den varmer 🙂

    @ Linda – Takker for hilsnen her, og på SMS. Ang sjalet, så går det stadig godt, det blir en smule løsere end Maria’s sjal, men det går fint – det er ligesom jeg gerne vil ha det, så det er fint nok 🙂

Skriv et svar

