1 stor blæksprut & 10 små katte


Efter et godt stykke tid, fik jeg langt om længe færdiggjort denne skønne blæksprut, jeg er utroligt stolt over den, synes resultatet blev rigtigt godt, og utroligt farverigt, og så ser den da bare super glad og livlig ud – ikk’ sandt?

Ud over det har jeg igennem hele året, også lavet disse 10 katte, som skal sælges på julemarkedet som der kun er 1 måned til idag. Se mere info her. Kattene har jeg strikket de sidste mange år, og resultatet er stadig lige sødt, de er utroligt nuttede synes jeg.

Der findes både stribede katte, og ensfarvede katte med anden farve på poter og ører.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Færdigt håndarbejde 2010, Strikning & Hækling og tagget , . Bogmærk permalinket.

5 svar til 1 stor blæksprut & 10 små katte

  1. Lykke siger:

    Hvor er den bare sød, den blæksprutte 🙂

  2. @Lykke – Tusind tak for rosen af min blæksprutte – jeg er også selv super stolt over den 🙂 Den tog en krig at lave, men faktisk er jeg allerede gået igang med endnu en, da jeg synes den er så nuttet….

  3. Den er virkelig flot og festlig din blæksprutte 🙂 Man bliver i godt humør af at se på den og kattene er også søde.

  4. @ Lærke – Velkommen til min blog.
    Tusind tak for den søde kommentar om min blæksprutte – jeg blir også i kanon godt humørr af at kigge på den 🙂 Elsker at hækle, og selvom at den har været et stort projekt, er det færdige resultat hele bøvlet værd 🙂

  5. Jonna siger:

    Jeg får selv lyst til at lave sådan en glad blæksprutte. Kan jeg håbe på at få opskriften?

Skriv et svar

