Jul

Julen nærmer sig snart….


….og idag er der kun 1 måned og 1 dag til at det store årlige julemarked bliver holdt via den hjælpeorganisation jeg strikker og hækler til. Jeg glæder mig rigtigt meget til det, og det blir rigtigt hyggeligt, er jeg ganske sikker på. Der plejer at komme rigtigt mange mennesker på sådan en dag, og DU er også velkommen, så skriv endelig d. 14. november i kalenderen fra kl. 10-15, og mød op på: Grøshøjvej 4, 2640 Hedehusene, nærmere information – klik på linket her.

Det sidste døgn har jeg bla. været hjemme hos min farmor, og hjælpe hende med at lave en masse ting færdige til julemarkedet, vi nåede også super meget, bla. skulle vi sortere alle de porcelænsnisser, som vi har fået til bla. lotteri, tombola og loppeboden, da jeg var der sidste gang, stillede vi dem alle op på min farfars billiard bord, og derefter tog jeg nogle billeder, da ingen vil tro mig, hvis jeg siger at jeg vil gætte på der var nok over 500 nisser eller måske endda 1.000 med alle de små figurer der også bla. var.

Idag fik vi så taget fra til lotteri og tombola’en, og så gik vi ellers igang med at pakke dem allesammen ned igen i kasser, det tog en krig, men det var rart da det var overstået – det må jeg sige.

Jeg håber at folk vil se hvor flotte og unikke mange af disse nisser er, der er bla. også nogle ældre imellem, da det er nogen en ældre dame har haft stående. Så jow jow, det kan virkelig gøres et godt kup her.



Selvom at det ikke er mine egne ting jeg skal stå og sælge, så glæder jeg mig alligevel rigtigt meget, jeg føler virkelig at jeg er i mit es, når jeg står i sådan en loppebod.

Er de ikke bare vildt nuttede alle de nisser jeg har lagt billeder ind af, og er det ikke utroligt så mange der er, når man ser på de første 3 billeder jeg har lagt ind. Godt vi ikke talte dem, nu må vi nøjes med at gætte os frem til hvor mange der er, men det er nu også sjovt nok i sig selv 🙂

Skriv et svar

