Hverdagen

Søndagens loppefund


Idag har jeg været en tur på loppemarked i Rødovre Centrum, det var utroligt så mange boder der var, og det var næsten umuligt at komme rundt og se det hele. Mange af boderne gik ud i nogle gange, og andre boder stod på begge sider, rundet om en firkant af butikker inde i midten. Ja, lidt svært at forklare, hvis man ikke umiddelbart kender Rødovre Centeret. Men kender man det, vil man også forstå hvad jeg mener, puha – der var meget at se på, og jeg er glad for at jeg tog derned allerede ved middagstid. 2½ time senere var jeg klar til at ta hjem med mine loppefund.
Alt dette på billedet til en værdi af 75 kr.

Bla. fandt jeg en super lækker syæske til kun 40 kr. Den var i perfekt stand, omend den var brugt. Jeg synes det nok var det bedste kup jeg gjorde idag. Ud over den købte jeg også noget garn til 20 kr. med pom-pom’er som desværre ikke vil lave det løse mønster som opskriften skriver. Men jeg laver min egen version, fordi nu er jeg blevet sur på garnet, fordi det ikke vil ligne den model på billedet – æv! Der røg også 2 DVD film ned i posen til 5 kr. pr. stk, nemlig “Milk and money” med Calista Flockheart & “Then she found me” med Helen Hunt. Og sidst men ikke mindst, faldt jeg for den søde tekande, som er en bordskåner. Utroligt nuttet – først da jeg så den, tænkte jeg den må jeg bare eje, da jeg jo elsker alt hvad der har med the at gøre. Men desværre kunne sælgeren ikke gi tilbage på 10 kr. og den kostede kun 5 kr. så jeg gik endnu en runde, og kom tilbage, og så kunne hun godt veksle. Super duper – så det var skæbnen at jeg fik den 🙂

Alt i alt en super god dag – med masser af oplevelser, lidt for mange mennesker, men dejligt mange boder at kigge på, og indgangen var gratis, så det var bare et totalt i orden loppemarked – håber det kommer igen en anden gang. Jeg opdagede det lidt ved en tilfældighed på www.markedskalenderen.dk.

3 thoughts on “Søndagens loppefund

  1. @ Tine – Der må jeg melde pas, aner ikke hvad Prbras baby nisser er for noget, måske du kunne ligge et billede i din blog, eller maile et til mig, så jeg ved hvilke du mener, pt. er de dog alle pakket ned, men hvis du sender billedet til mig, kan jeg da kigge efter dem når vi pakker dem ud d. 14. november.

Skriv et svar

