Færdigt håndarbejde 2010 · Strikning & Hækling

Mit første syprojekt


På mit torsdags-strikke-sy-kursus har jeg lavet mit første sy-projekt – nemlig en taske, som jeg er utroligt stolt af. Det er nu et par uger siden jeg fik den færdig, og den tog mig 1 gang at tegne af, klippe og zig-zag. 1 gang at sy de to tasker sammen (en taske til yderstof – en taske til inderstof/for), og 1 gang til at sy lynlåsen i. Så 3 torsdage, og så havde jeg en lækker taske, som nu er min hverdagstaske, og som jeg brurger hver evig eneste dag, og jeg er super glad for den.

Jeg har som tidl. skrevet lavet to tasker, og på indersiden i foret, har jeg lavet 3 lommer, 1 til mobiltelefon, en til nøgler og 1 lomme til min pung. Synes resultatet er blevet meget godt. Jeg er i hvert fald selv tilfreds.

Der er brugt ca. 1 meter stof til yderstoffet, og en smule til for. Stoffet har jeg købt i “STOF2000”, og mener det kostede 60 kr. pr meter. og så en rest til for, og sytråd til 20 kr. og en lynlås til 20 kr. Så omkring 120 kr. for en hjemmesyet taske, det synes jeg skam er en okey pris.

Skriv et svar

