En shoppingtur & hyggeweekend


I fredags var jeg en tur med Laura på shoppingtur på strøget. Vi havde aftalt at hun kom herhjem fra mogenstunden af, og så kunne vi spise morgenmad sammen. Det var rigtigt hyggeligt, og Laura havde sørme også en lille fin gave med til mig, noget hun selv samler på, og som jeg blev utrolig glad for. Nemlig et lille hjertefad fra “Le Creuset”. Det er super sødt, og rigtigt nuttet.

Bagefter tog vi bus og tog indtil København, og tog en dejlig shoppingtur på strøget. Det var en af de billigste jeg længe har haft, brugte nemlig kun 90 kr. Jeg købte et par sorte bukser til 80 kr. minus 50% = 40 kr. Desuden fandt jeg nogle søde spænder til 50 kr. Grunden til at den blev så billig min shoppingtur, var nok også at vi gik lige så let og elegant forbi “Fona 2000”, der plejer jeg nemlig at bruge en del penge inde.

Laura fandt super mange gode ting, så tror at hun var godt tilfreds med hendes køb, selvom at hun brugte en del flere penge end jeg. Vi endte så med at spise på Burger King, og skiltes så ved Rådhuspladsen. Jeg gik forvirret rundt og kunne ikke hitte ud af hvor bus 12 kørte henne, og da jeg endelig fandt ud af det, var den kørt, så jeg tog 2A ned til hovedbanen, blot for at opdage at bus 15 også lige var kørt, og den der kørte 10 min efter kun kørte det halve af vejen hjem, nemlig til Ålholms plads, og ikke helt til Rødovre, æv! Så måtte vente yderligere 20 min. Hmm….. efter en lang “safari” bustur hjem, føltes det dejligt at være hjemme. Bus 15 kører nemlig en hulens masse steder rundt i København og på Frederiksberg, før den endelig lander i Rødovre *hehe* men hjem kom jeg da. Grunden til at jeg ikke tog toget, er jo fordi at min pensionist buskort ikke “virker” mellem kl. 15-17 hver dag. Æv, og var for nærrig til at købe en billet, når nu busserne godt kan køre mig hjem, det er kun S-tog, Regionaltog og Metro man ikke må bruge mellem kl. 15-17.

Lørdag skulle jeg have haft besøg af min kusine, men det blev desværre aflyst, havde ellers glædet mig super meget til at vi skulle hygge os i min nye lejlighed, det var første gang hun skulle ha været hjemme hos mig. Nå, men det må blive en anden god gang.

Nu min kusine ikke kom, så snakkede jeg med kæresten og han ville utroligt gerne komme herhjem, så vi har bare hygget os stille og roligt siden i lørdags. Søndag var vi en tur nede på loppemarked i nogle haller her i Islev/Rødovre.

Idag har jeg lavet super meget på min side “Solsikke-Shoppen” – bla. har jeg fået skrevet vægt, port, og mål på alle mine garnting derinde, plus jeg har lagt alle kortene i kategorier, samt lagt nogle nye kort ind, så nu skulle siden være langt mere overskuelig. Så kig endelig derind.

Skriv et svar

