Himlen er så blå


Sikke smuk himlen er når jeg står på min nye altan, så kan jeg se de smukkeste skyer hele dagen lang, og de smukkeste solnedgange, dog går solen ned bag nogle træer, så får ikke de helt optimale solnedgangs-billeder, men lidt skyer kan også være flotte at fotografere. Jeg har taget de billeder i dette indlæg over 3 dage, fra d. 25/8 – 28/8-2010. Og de er vidt forskellige især om man tar dem om dagen eller om aftenen.

Skyerne er ganske fyldige og flotte hvide om dagen, og om aftenen blir de mindre – og mere grålige. På det ene billede ser det næsten ud som om at der er en rund cirkel imellem skyerne, det ser ret godt ud synes jeg.

Der ligger også en lille å ved siden af hvor jeg bor, det ser ret hyggeligt ud derovre, og jeg skal helt klart over og udforske området igen derovre, vi nåede ikke at gå så langt nemlig, og så vel kun en brøkdel af hvad der er ovre bag de træer jeg kan se fra mit vindue.

Nå men ellers går det meget godt i min nye lejlighed, jeg har boet her i 9 dage nu, og jeg glæder mig over hver eneste dag der går, jeg hygger mig så ufatteligt meget. Og min kæreste har også været her en hel del af dagene, tror bestemt også han nyder min nye lejlighed, og at han kan kommere lettere herover end at skulle rejse med tog helt til Roskilde, det var også en lang tur.

Vi har gået nogle ture, og været rundt og kigge os lidt omkring, og her er ganske hyggeligt. Jeg er jo lidt kendt herude ved Islev station, da jeg jo har boet i Vanløse tidligere, og faktisk har handlet i den Netto som ligger nede ved stationen. Dog vil jeg hellere handle i den Netto som ligger den modsatte vej, der ligger et lille torv dernde, med Netto, Fakta, Apoteksudsalg, cykelværksted, kiosk og bager. Det virker også som om den ligger tættere på.

Ud over det har jeg været ude og trave i søndags, jeg gik 10 km inde fra Kastellet ved Østerport station, og rundt i hele København. Det var Ecco Walkaton som havde arrangeret det. Og det var en rigtig hyggelig dag, sammen med hele min familie, og selvom der kom en lille byge, og min højre fod fik en kæmpe vabel, så var det en dejlig dag. Jeg er rigtig stolt af at jeg gik alle de 10 km, mig som ikke plejer at kunne gå særligt langt uden at få ondt.

Igår var vi kun nede og handle lidt ind, og så lavede vi pandekager om aftenen, eller kæresten gjorde, og MUMS de smagte godt. Det kan han sagtens få lov til at gøre en anden gang😉

Idag er han så taget hjem til sig selv – for at ordne nogle ting, og slappe lidt af, men vi ses snart igen er jeg sikker på.

I aften skal jeg ikke lave så meget – bare hygge mig og se lidt tv, og sådan. Måske strikke lidt, det er jo altid hyggeligt.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

