Hverdagen

Oprydning i links


Her til aften har jeg brugt tiden på at rydde op i mine links på bloggen. Der var en del der ikke virkede længere, og resten har jeg skrevet til enten via mail eller deres kommentar felt, om de vil bytte link / linke retur til mig. Det håber jeg folk vil – da jeg aldrig før har byttet links med nogen på denne blog, så ville det være rart at flere kendte til mit lille univers her 🙂

Jeg har tidligere haft min egen hjemmeside, med meget andet en blog på. Og der brugte jeg meget tid på at bytte links med folk, og skrive og rette, hvis de ikke linkede til mig længere. Dette orker jeg dog ikke på denne blog, så nu var det blot en venlig mail jeg har skrevet, til dem som jeg selv linker til, om de også vil linke til mig – håber på en del respons, ud af måske 50 jeg har skervet til, har allerede 4 svaret tilbage og sat mig på deres blog, og venter da flere mails i løbet af et par dage 🙂

Det føles dejligt når man rydder op, det synes jeg virkelig, så det er bare dejligt. Der er jo heller ikke noget ved, at I læsere, skal besøge en masse links som bare er døde, og ikke virker længere 😦

Så værsgo – gå amok i linksne, og få noget inspiration til andre blogs derude i blog-verdenen.

2 thoughts on “Oprydning i links

  1. Hej Risle

    Vil bare lige sige at jeg stadig er i live :-)selvom det er en del år siden vi sidst snakkede sammen på mekanix depnet.
    Kan ikke huske om du var med på fyn hos Heidi (tror jeg nok det var hun hed). Jeg kom der sammen med Ramses.

    Knuz

    Butterfly

  2. Hej Butterfly

    Dejligt at høre fra dig, ja – det er en hel del år siden vi sidst har snakket sammen. Jeg var ikke med hos Heidi dengang, men kan godt huske i var nogle stykker der var derhjemme på Fyn.
    Håber alt går godt hos dig nu – her går det skønt.

    Hilsen Henriette

Skriv et svar

