Krammedyr for børn i den 3. verden


Sikke mange kræmmedyr tænker du nok nu 🙂 Og har jeg mon lavet alle dem, svaret er nej, det har jeg ikke, jeg har lavet de to midterste i forreste række, en frø og en skildpadde, resten har min farmor lavet til fordel for Hedehusene Arbejdsgruppe – Terre des hommes, som jo strikker og hækler for børn i den 3. verden. Vi fik en bestilling af end el krammedyr:
~ 2 Blæksprutter
~ 2 Frøer
~ 2 bamser
~ 3 rangler
~ 1 par babysokker

Vi er fluks gået i gang med det, og da jeg var hjemme hos min farmor for 1 uge siden, fik jeg også blod på tanden, og ville prøve at lave nogle til arbejdsgruppens hjemmeside, så jeg hæklede en frø fra fredag aften, til lørdag formiddag, og da jeg var færdig med den, hæklede jeg en skildpadde, som faktisk goså blev ret sød – hvis jeg selv må sige det. Min farmor har dog monteret alle krammedyrene, men altså – jeg har hæklet noget af det. Og nu har jeg snart 3 frøer mere færdige, i mere tøsede farver end dem på bloggen her.

Hvad synes du om krammedyrene ?!? Er de ikke nuttede 😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Færdigt håndarbejde 2010, Strikning & Hækling og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Krammedyr for børn i den 3. verden

  1. lindasnetsted siger:

    De krammedyr er bare super søde!!!!
    Nu får jeg jo helt lyst til selv at lave sådan nogle!!!!

  2. @Linda – Ihhh hvor dejligt du kan li dem, jeg blir så glad når folk roser de ting jeg laver 🙂 Det varmer sådan.

    Kan dælme godt forstå du også godt kunne tænke dig at lave sådan nogle, de er også vildt nuttede, og de er hurtige at lave 🙂

Skriv et svar

