Familie udflugt


D. 5. juni holdt vi familie udflugt, vi var 26 i alt i år, hvilket er mange flere end vi plejer at være. Det er hele min mors side af familien, inkl. hendes 2 fætre + koner og børn med kærester. Og normalt plejer vi kun at være den 1 fætter med familie og så min mors familie, men i år kom der en hel del flere til, da dem fra Bornholm også kom med. Det var rigtigt hyggeligt, også at se dem.

Dagen lød på at vi skulle mødes kl. 11 til Bueskydning i Roskilde, det var kanon sjovt, da vi først kom igang, og vi havde slet ikke lyst til at stoppe igen. Faktisk havde jeg troet at jeg ikke var særlig god til det, og slet ikke ville ramme noget, men jeg ramte da en del, og fik også ret mange point, men mit hold endte alligevel på 9. pladsen ud af 12. Men pyt, vi havde det sjovt allesammen, og det er jo det aller vigtigste.

Efter vi havde været til bueskydning kørte vi alle ned ved Byparken og havnen og holdt. Så tog vi alt vores medbragte mad, med op til et hyggeligt sted i parken, og satte borde op så vores mad kunne stå der, og fik lagt tæpper ud, så vi kunne sidde og spise. Det var utroligt lækkert, det alle havde fundet på at ta med af mad, og inden kort tid var vi alle mætte.

Efter maden, og lidt afslapning på tæpperne, spillede de fleste af os død-bold, det er det samme som høvdingebold, bare uden en høvding, det var kanon sjovt at være med til.

Der blev også spillet Kongespillet, som vi gør altid når vi er samlet i familien, der var jeg dog kun tilskuer, havde mere lyst til at ta billeder.

Efter nogle timer pakkede vi sammen, og gik ned med vores ting i bilerne, og så gik vi en tur på havnen i Roskilde. Efter der brød vi op, efter en dejlig og hyggelig familie dag.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

