Roskilde Havn


I lørdags d. 22. maj efter vi havde lavede kort, kørte min mor og jeg en tur til Roskilde, og gik en god tur på havnen, jeg havde mit kamera med, og fik knipset lidt billeder. Denne ovenstående mælklebøtte, er da ikke til at stå for, tænk at det betegnes som ukrudt, det forstår jeg slet ikke.

Et lille portræt af hovedpersonen bag bloggen her – nemlig mig. En dejlig forårsagtig dag, hvor man kunne gå rundt uden jakke udenfor, den “rigtige” sommer må da snart komme. *Smiler*

Klar himmel, og smukke blomster, jaeh hva kan jeg sige. Som i mit tidligere indlæg, jeg blir’ sku glad i låget når jeg ser på sådan noget. Det bringer virkelig glæde frem i mig, og det er jo kun dejligt.

Og endnu mere blå himmel, verden er bare fantastisk om foråret, hvor alt springer ud.

Havnen – et billede taget oppe fra toppen af bakken, oppe mod Sankt Hans hospital. Derfor den lidt dårlige kvalitet, da jeg har zoomet hlet vildt.

Og så lige Roskilde Domkirke, som den står så flot, med blå himmel. Nøøøj hvor flot synes jeg. Tænk at man kan se spirne næsten hvor som helst fra byen i Roskilde, det er da sejt, at bo i en by med sådan en kirke.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Roskilde Havn

  1. lindasnetsted siger:

    Det er nogle rigtig flotte billeder.

    Jeg bliver også glad i låget af de gode solskinsdage. Lad os få lidt flere af dem!!!!

  2. Deborah siger:

    Det er nogle dejlige fotos. Det med flee solskinsdage vil jeg godt skrive under på. Det haglede her idag 😦

  3. @ Linda & Deborah

    Tak for rosen af mine billeder 🙂
    Ja flere solskinsdage, det ville ingen vel klage over. I lørdags var en af de gode dage, især fordi jeg stod i loppebod, udendørs. Men tjah, ellers har det været lidt gråt i vejret, de sidste par dage 😦

    Så mere SOLSKIN til DK – Takker 🙂

Skriv et svar

