LaFemme messe i Valby hallen


Jeg har lige haft en rigtig hyggelig dag med min mor, i Valby hallen, der var nemlig en messe (nok mest for kvinder). Hvor der var alt mellem himmel og jord. Vi gik rundt og så på alle boderne, og fik rigtigt meget inspiration, og kiggede en del på smykker, og andre lækre kvalitets ting.

Dog købte vi ikke så meget, men fik en masse gode indtryk, jeg fik kun købt noget i en krydderi bod, og min mor fik købt et øreringe-stativ, det var ret flot, og der kunne vidst være vildt mange sæt øreringe på, vidst omkring 100 sæt, lidt vildt. Men min mor som lige har fået huller i ørene, manglede noget smart, til at ha sine øreringe i. Og hendes smykkeskrin, er ikke helt optimalt, der var ikke rigtigt plads til særligt mange par. Så jeg synes det var et ret godt køb hun gjorde sig der.

Senere kom Linda Andrews forbi, hende som vandt X-factor i forrige sæson. Jeg havde kamaraet i tasken, og knipsede lige nogle billeder af hende.

Synes det var flot at hun stod bag blomsterne, det gav lidt spræl i billederne. Hun sang rigtigt godt, og det var meget godt at høre hende. Dog blev vi der ikke så længe og lyttede, da vi faktisk var på vej hjemad, da hun gik på scenen.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til LaFemme messe i Valby hallen

  1. Pingback: Lidt sjov statestik fra Wordpress.com « Solsikkens-Sang

Skriv et svar

