Som dagene dog går…


… vildt hurtigt, jeg synes lige jeg skrev det sidste indlæg på bloggen,og nu er der alligevel gået over 14 dage igen. Så må hellere lige opdatere lidt.

Ud over det så har det også været den store fødselsdagsweekend på hele året, hvor der er 4 i min familie der har fødselsdag, indenfor kun 5 dage. Det endte nu med at blive en stille og rolig weekend, min farfar som havde fødselsdag om tordagen d. 4. marts, holdte ikke noget på dagen. Min moster holdt så om fredagen, hvor jeg var invinteret til kaffe og kage, og hygge med X-Factor, som jo kommer om fredagen.

Lørdagen blev så også stille og rolig, der havde min far fødselsdag, men han havde travlt med arbejdet, og ville bare hjem og slappe af, så han ville ikke ud og spise alligevel. Så endte med at ta i lufthavnen, og hente min mor og hendes kæreste, som netop kom hjem fra skiferie. De blev vildt overraskede over at se mig – sammen med min moster i lufthavnen. Senere på aftenene, tog jeg ud og spise med min mor og hendes kæreste, på Kineser restauranten i Roskilde. Det var helt vildt hyggeligt.

Søndag skulle min Farfar så holde fødselsdag, i forbindelse med noget arrangement for Terre des hommes, hvor der blev afholdt spisning, og noget revy på Ganløse kro. Så gik jeg dog glip af min fætters fødselsdag, som blev holdt samme dag, selvom at han har fødselsdag om mandagen. Men havde sagt ja til min farmor, om at jeg ville med på Ganløse kro, for lang tid siden. Og så endte vi med at fejre min farfar deroppe også.

Nå men,det var altså rigtigt hyggeligt at se Revy, det er godt nok også længe siden jeg har set sådan noget, men hold da op hvor kunne jeg god grine med på det meste. Det var jo hylende morsomt. Og ikke at glemme, at maden – et kæmpe ta selv bord, også rigtigt lækkert. Så kun ros, for det gode arrangement.

Ud over det har jeg ikke lavet så meget. Jo, nisse-aftenerne, hos min farmor er startet igen, så det er hver 14 dag nu, hvor vi sidder og laver nisser, til årets julemarked i november. Så jow jow, der er nok at se til må jeg sige.

Hygge derude i blog-verden.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Som dagene dog går…

  1. Sara siger:

    Hej Henriette
    Er du stadig i strikkeklub? Er der plads til en til? Jeg er 27 og bor på Østerbro og har ledt efter en strikke klub i et stykke tid, men det er ikke så nemt at finde, så nu prøver jeg lige at skrive her. Hyggelig blog du har dig.
    Hav en dejlig dag;)
    Sara

  2. Solsikkens-Sang siger:

    Hej Sara

    Jeg er ikke med i strikkeklubben mere, men en af mine veninder, som stadig bor i København, vil gerne anbefale dig en strikkeklub, i en garnbutik, i Victoriagade i København. Du kan læse mere her: http://mariahoenen.dk/ – man kan så vidt jeg ved bare dukke op, og det koster 20 kr. pr. gang. Læs mere på hjemmesiden.

    Mvh.
    Henriette

  3. lindasnetsted siger:

    Hej Sara!!
    Jeg har også skrevet en del om den strikkeklub i garnbutikken på min blog. Der kan du læse lidt mer om den.
    http://lindasnetsted.wordpress.com/
    Linda

Skriv et svar

