En forsinket veninde fødselsdagsgave


En forsinket fremvisning af mere færdigt håndrabejde jeg har lavet i 2010. Dette er en gave til min veninde Vivi. Jeg kom først i tanke om at jeg havde glemt at ta billeder af det færdige værk, da det hele var pakket ind i både gavepapir, go brunt papir, så den var klar til at blive postet pakken. Så nu har Vivi taget billeder af tingene for mig 🙂

Gaven består af:
5 stk. mellemlægsservietter til nogle fade Vivi har.
1 stk. gæstehåndklæde
1 sæt grydelapper

Alt sammen i en flot blå farve, med hvid muslingekant.

Ovenfor her ses alle tingene, mellemlægsservietter, grydelapper og gæstehåndklædet.

Grydelapperne

Gæstehåndklædet

Gæstehåndklædet igen

Mellemlægservietterne inkl. et af fadene

Mellemlægsservietterne

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Færdigt håndarbejde 2010, Strikning & Hækling og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til En forsinket veninde fødselsdagsgave

  1. lindasnetsted siger:

    Hej Henriette tak for sidst.
    Og tak for hjælpen med min blog.
    Hvis du kigger ind kan du se at man nu kan se mit billed.
    Jeg skulle bare logge helt ud af wordpres og så logge ind igen.

    Linda

Skriv et svar

