Tulipanerogtomater.dk


Hos Tulipanerogtomater.dk købte jeg disse ting lige før jul, og fik det så leveret idag. Det er specielt designet til mig, og du ser nok hvorfor?!? Det er nemlig de dejligste solsikker på 😉

Og jeg er bare super glad for både tasken og notesbogomslaget som jo kan bruges igen og igen, bare skift notensbogen i A5 ud – når du har færdigskrevet i den, og vupti, så er den klar med nye sider – det er da luksus hva 🙂

Hanne som har syet det, er super dygtig må jeg sige, jeg beundre virkelig hendes arbejde, med alle de små “lapper” hun har tryllet sammen til dette flotte design.

Jeg så for første gang en meget unik taske hos slagtenhelligko.dk – hvor jeg pladask forelskede mig i Hanne’s unikke design. Liselotte fra ovenstående side, havde været ude og shoppe – og jeg måtte også bare eje sådan en taske ala den med broderi, og stof blandet sammen.

Tasken er super dejlig, og paser mig perfekt. Synes den er så personlig, når mit nick nu er Solsikkens-Sang 😉

Glæder mig meget til at komme til at skrive i min nye notesbog, og ved at man kan supplere op, med nye notesbøger i “Tiger-butikerne” hvor man jo kan købe ting til 10 og 20 kr.

Skriv et svar

